Özel hastanenin yaptığı uygulamada haklı mıyım, haksız mıyım?

Merhaba arkadaşlar, benim sorunum biraz uzun ama bilgili arkadaşlar okuyup görüş bildirirseniz memnun olurum. Teşekkürler.

VM Medical Park Pendik (İstanbul) Hastanesi'ne endokrinoloji bölümü için randevum vardı. Ancak işim çıktı ve tarihi değiştirmek için hastaneyi aradım, endokrinolojiye bağlandım ve önce randevumu iptal ettiler. Sonra yeni randevu oluştururken sistemsel hata olduğunu ileri sürerek randevu oluşturmadılar. İkjjjjkjjletişim bilgilerimi aldılar, sorun çözülünce arayacaklarını söylediler ama geri dönüş yapılmadı. Daha sonra çağrı merkezini aradım, oradan da geri aranacağımı söylediler ama arayan olmadı.

Hem tahlil için kan alınıyor, sigorta haklarımdan düşülüyor. Hem de tahlil sonucunu göstermek için randevu alamıyorum.

Bugün tekrar hastaneyi aradım, 10 dakika muhatap bulamadım. Daha sonra endokrinoloji bölümünü aradım, 2. arayışımda telefonu açtılar. Randevu almak istediğimde "buradan yardımcı olamıyoruz, çağrı merkezini arayın, tamam mı?" dediler, sanki karşılarında çocuk varmış gibi "tamam mı?" diyorlar. Madem endokrinoloji bölümünü arayınca randevu alınmıyor, nasıl randevum iptal edildi? O da yaşadıkları çelişki...

Daha sonra hasta haklarını aradım, Şikayetvar'da sorunlarıma çözüm aradığım için bir daha bana hizmet vermeme kararı aldıklarını söylediler!

Birincisi web sitelerinde sizi dinliyoruz alanından mesaj gönderilmiyor, bunu daha önce de bildirmiştim ama sorun çözülmedi. İkincisi çağrı merkezi çözemediği her sorun için daha sonra arayın diyor, o yüzden sorunlarım için çağrı merkezini aramak istemiyorum, çözüm bulmuyorlar çünkü. Sadece Şikayetvar'da yazdığım sorunlarım çözülüyor. Her şeyden önce sorun yaratmamaları gerekiyor zaten. Daha önce şikayet ettiğim konu da nöroloji bölümünde kontrol randevumu Prof. Dr. Gülay Kenangil hastanede olmadığı için ertelemeleri, yeni verdikleri tarihte gittiğim zaman da kontrol süreniz geçti diyerek muayene ücreti talep etmeleriydi. Ben de bunu kabul etmedim ve şikayet ettim. Bu haklı şikayetim nedeniyle hastane olarak bir daha bana hizmet vermeyeceklermiş. Beni tanıyan doktorum orada sonuçta, insan hayatı, insan sağlığı bu kadar basit olmamalı. Alo 184 Sabim hattına bildirdim ancak arayarak bu konuda yardımcı olamayacaklarını, hastane başhekimligine bildirmem gerektiğini söylediler. Ben zaten hastanede çözüm bulmadıkları için Sabim'i aramıştım... Hakkımı başka nerede arayabilirim? Bilgisi olan var mı?
Sonuna kadar haklısın!
Hastane haklı!
Kararsız kaldım
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Özel hastanenin yaptığı uygulamada haklı mıyım, haksız mıyım?
Cevapla