Etrafımda kimsem yok insanın 1 tane bile arkadaşı olmaz mı ya?

Kimsem yok herkesin içinde yapayalnız kalıyorum her gün dışlanıyorum görmezden geliniyorum bıktım artık
Etrafımda kimsem yok insanın 1 tane bile arkadaşı olmaz mı ya?
Cevapla