"Erkeklik" olgusu size de saçma gelmiyor mu? ?

Aşmalıyız bunları ya artık
Feminist dünya teorisi kimine göre cinsiyet rollerini ortadan kaldırıyor bana göre ise erkekleri dişileştiriyor.
İş ve siyaset dünyasında kadınların olması dünyaya barış ve huzur getireceği net.
Bu model erkeklerimize ev hanimligini öneriyor. Bence gayet yerinde olur.
Erkekler sanat ve fiziksel görünümleri ile ilgilenmeli.
Açıkçası çalışmayı da sevdiğimden ev işlerini üstlenen, benim için süslenen bakımlı olan, kolyesidir küpesidir takılarını yerinde ve şık kullanan, yerine göre tayt yerine göre eteği benimseyen bir erkeği hayatımda görmeyi çok isterdim.
"Erkeklik" olgusu size de saçma gelmiyor mu? ?
Cevapla