Erkeklere erko diye hitap edenler küçümsüyor mu?

Sitede çok görüyorum. "Erko"sözcüğü epey yaygınlaşıyor. Küçümsedikleri için mi, sadece kısa sözcük olduğundan mı yoksa fazlaca dedikodu yapınca kullanması kolay mı oluyor? Siz ne düşünüyorsunuz?

Erkeklere erko diye hitap edenler küçümsüyor mu?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru
Erkeklere erko diye hitap edenler küçümsüyor mu?
Cevapla