Erkekler kendilerine "abi" denmesinden neden rahatsız olur?

Gerek bu sitede gerek normal hayatta benden büyükleri görüyorum, abi diyorum haliyle. Ama istisnalar hariç herkes bundan rahatsız oluyor. Bazıları "abla, teyze" gibi hitaplarla karşılık veriyor, bazıları tersliyor.
Nedir bunun sebebi?
Bütün fesat duygularımla düşündüm, kötü bir şey bulamadım bu kelimede.
Erkekler kendilerine "abi" denmesinden neden rahatsız olur?
Cevapla