Güncellemeler
+1 yıl
Benim evim yüksek giriş, Salonun camı mahalle yoluna bakıyor. Ama ne yapayım toz olmuş içini silsem aklım disardan kalırdı pislik içinde 🙈 teşekkür ederim arkadaşlar beni cesaretlendirdiginiz için.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Valla helal olsun , nasıl yapabiliyorsun? Bana o işler aşırı zor geliyor.
Demekki insan zorda kalınca herseyi yapabilir.
Mecburum dostum napim Annemler turşumu kuracak evde kaldik işler hep bende 😁
gülmem benim için güzel bir şey
misal kadirde yapıyor keşke abim ya da bir yakınım olsaydı iyi olurdu
teşekkür ederim, Kadir bi başka o aşırı titiz ve temizlik hastasi 😊😱
aynen o bir başka ya misal ben o kadar temizliğe önem vermiyorum ama zamanı gelince yapıyoruz işte
rica ederim :)
Hayır gülmem, komik veya eziklenecek bir şey değil ki bu. Kadir de temizlik yapıyor keşke benim abim falan olsaydı ya şsdşcjdş
Biraz utandim gülerken insanlar, ama ayiplanacak bisey degil temizlik yapiom sonuçta
Temizliği kadın cinsiyetine etiketlenmiş görmediğimden gülmem. Normal bulur üstünde düşünmem bile.
ben gizli yapıyorum görmüyorlar 😄
Onu denedim perdeleri kapattim ama bu sefer de camlari silmeyi unutmusum pis kalmıştı camlar 😁
Direkt nikahi basarim harbi diyorum 🤣
😊😊 İnşallah ileride eşin böyle temizlik yapar, size yardımcı olur 😊🙏
Insallah
Hayır, biz de yapıyoruz kardeş de bu dayı gibi değil 🤣🤣🤣
Kızlar ctesi temizlik yapıcam izlemeye gelin