Bence bill gates dünya nüfusunu azaltmak istiyor?

küreselcilerin başı şimdi de monkeypox diye virüs salmış. ispanya ingiltere abd gibi ülkelerde vaka görülmüş. bunların amaçları belli bir nüfus kıyımı yapmak yeni sanal dünya için. şu an çıkardıkları monkeypox dış görünüşü de etkiliyor insanları dışarı çıkamayacak hale getirip metaverse evrenine sokacaklar herkesi
Bence bill gates dünya nüfusunu azaltmak istiyor?
Cevapla