Sizce dünya nüfusu azaltılmalı mı? Bu nüfus çok değil mi?

Nüfus (👨‍👨‍👧‍👧👨‍👨‍👦‍👦👨‍👨‍👧‍👦👨‍👨‍👧👩‍👩‍👧‍👧👩‍👩‍👦‍👦👩‍👦‍👦👩‍👧👨‍👩‍👦👨‍👦👨‍👦‍👦👩‍👧‍👧👨‍👩‍👧‍👦) denilen şeyin o kadar çok kötü yanı var ki. Buralarda anlatmaya kalksam destan yazmış olurum. Sizce dünyanın nüfusu azaltılmalı mı?
Sizce dünya nüfusu azaltılmalı mı? Bu nüfus çok değil mi?
Cevapla