Kim haklı sizce arkadaşlar yükselmekte haklı dğeil miyim?

Yurtta 4 kişi kalıyoruz odada bi kız var dışarı çıkalım diyordu eskiden ben gelmeyince de trip atıp laf konuşuyordu hiç hayatını yaşamıyorsun yat anca bende ağzına ettim bir kere bunun gittim sonra kendim çıktım dışarı neyse sonra anlaştık takıldık akşam dışarı çıkalım dedi üç kişi bu kız uyudu sonra bizde Ses etmedik çıkmadık şimdi gelmiş bahçeye inelim ne yapıcam bahçede boş yarın erken kalkıcam dedm sende ne biçim arkadaşsın falan demeye başladı saçma sapan bi inmedim diye ne saçmalıyeousn dedm diğer kızda dedi ki bize akşam dışarı çıkalım dedin kendin uyudun bu kızın ne suçu var gelecekti sen gelmedin dedi bende aynen sen uyudun dedim bende ses etmedim gelmeyebilirsin ne var bunda sorun etmem ben senin gibi dedim sustu kaldı sonra yok kız bi aşağı inmedin diye sorun etmem sen bende eskiden travma bıraktın bilmem ne önceden gitmemiştim çağırdığı yere başta anlattığım mevzuyu diyor ben sinirlendim bi kaç laf söyledim
Kim haklı sizce arkadaşlar yükselmekte haklı dğeil miyim?
Cevapla