AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Benim arkdasm 17 yaşında evlendi en erken evleneni, hala sürekli evleniyorlar Bende gidip düğünlerinde pasta yiyorum çok ta takılma bence bende hiç düşünmüyorum evlilik tercih meselesi.
22 yaşındayım arkadaşlarımın çoğu evlendi bazılarının iki çocuğu var ben hiç bir şeye geç kalmadim aksine onlar çok hızlı evlendi ve bundan fazlasıyla pişmanlar bu kadar acele etmeleri çok korkunç
Çalış çalış aferin.
Üni bitince ne olacağını sanıyorsun?
Kyk borcuna girmiş bir diplomalı işsiz.
Sonra kendi kendini yicen. Yaş gelecek 30 küsure.
Neyse
O evliliği seçmis evlenmis isterse 18de de evlenir. Sen ne istiyosun önce onu dusun okumak istiyosan oku evlenmek istiyosan sen de evlen. Erken veya geç bu kisiden kisiye degisir
Ben üniversiteye hazırlanırken 18 yaşında daha, benim lisedeki arkadaşım evlendi ve şu an ben üni 1i bitirmeden kız hamile.. Saçma sapan bir karardı bence
Tabii ki her insan farklıdır ama evlilik büyük sorumluluk. Sen en doğrusunu yapıyorsun. Elinde bir mesleğin olmadan da evlenmeyi düşünmeni önermem. Ben de 22 yaşındayım ve henüz üniversite öğrencisiyim daha hayallerim var evlenmeden yapmam gereken. O yüzden sen yavaş değilsin o hızlı.
Vay beee işte kızlarda görmeyi istediğim düşünce tarzı... herkes yok o yaşta evlenilir mi falan diyip duruyor ben evlendiğimde 21 yaşındaydım exeşim de öyle
24 yaşındayım ne sevgilim bile olmadı
Ama sen bir kadınsın aramızda fark var kadınlar genelde 28 29a kadar evlilik yasi erkekler ise 35 e kadar
35 mi 😂 sen olayı çok yanlış anlamışsın dostum. 35 yaşındaki erkeği kim ne yapsın? Erkek nüfusu kadın nüfusundan daha fazla bi de. İşleri acele ettir bence. Aramızda bir fark yok. :)
29 yaşındayım evim var işim var fakat halen evlenmek için erken olduğunu düşünüyorum. Bu kişiden kişiye değişir çok takma, akışına bırak bazı şeyleri...
Tabiki hayır. Hayat evlilik değildir. Hayat senin hayallerinin hayal olmaktan kurtulması yani hayat olması demek. Hayat asla evlilik cinsellik çocuk gibi şeyler olmadı
Sınava çalışıyor olmak kötü bişi değil ki. Daha hayatında tanıtacağın ve gerek dış görünüşüne gerek iç güzelliğine hayran kalacağın fikirleri ve düşünceleri ile seni kendine hayran bırakacak birisi çıkabilir. Acele edip yanlış karar vermek yerine hayatının aşkını bulup veya sabırla bekleyip dünyanı güzelleştirmen dileğiyle:)))
21 erken bana göre 24 25 falan en iyisi okumana bak herzaman evlenirsin orası kolay öncelik mesleğin olsun kocanın eline bakma kimseye muhtaç olma bir çok kadın okumadığı için aldatıldığı şiddet gördüğü halde boşanmıyor nasıl çalışcam geçincem diye dert yanıyorlar bu arada bende 21 yaşındayım bu sene sınava giricem üni için 2 yillik ciddî ilişkim var annem evlenin falan diyor ama ben mesleğim olmadan evlenmem diyorum düşün yani
25 e kadar normal sonra kork bizim ic anadoluda 17 18 de evlenir herkes ben de o yaslarda 19 20 de evlenirim kesin diyodum ama 24 oldum Şu an nisanliyim 25 e girmeden 1 ay once dugunum var 5 ay sonra
niye korksun 25 den sonra ne saçma sapan bi yorum aw
Secici olunuyor asiri derecede
Begenilmiyor kimse
evet doğru
Herkesin kendi hayatı. Bazı kızlar erkenden evlenmek bazıları da okuyup iş sahibi olmak. Bi tanıdığım 5 yıl sınava hazırlandı en sonunda eczacılık kazandı. Sende eğer cidden meslek sahibi olmak istiyorsan çalış ve kazan. Daha gençsin evlilik her zaman yapabilirsin. Başarılar.
Okula devam okula ne evlenmesi evlenen evlensin sanane
herkes evlenmek zorunda değil, özellikle o yaşta. emin ol kariyer daha doğru bir seçim.
Oku ayaklarının üstünde dur paranı kazan kimseye muhtaç olma sonra zamanında hayırlı bir kısmet çıkar karşına zaten
Herkesin hayat görüşü, öncelikleri, hayattan beklentileri farklı. Hepimizin yürüdüğü yol farklı. Kendine haksızlık etme. Hiçbir şey için geç kalmadın.
evlilik bir insan için başarı değil bence evlenemeyen için de başarıszlık veya geç kalınmış bir şey değil
Sadece evlendi diye özeniyon şimdi mutlu fotolar anlık sen sonrasına bak evlilik çokta iyi bir şey değil bu dönemde
Hayır arkadaşın çok erken başlamış, sen okumaya devam et. Kimin ne yaptığını boş ver hayatını sen kurtaracaksın onlar değil. O yüzden takma kafana.
Erken evlenmek bir beceri ve marifet değildir. Hiçbirşeye geç kalmadın bacımsu
Bence erken evlenmiş ama mutluysa doğru kişiyi bulduğuna inanıyorsa güzel bir şey olmuş geç kalmış değilsin herkesin hayatta tercihleri farklı olur
40 yaşında ve bekarım yaşıtlarımın okul arkadaşlarımın hepsi çoluk çocuğa karıştı ama bende tık yok... Hayata geç mi kaldım acaba :)
Herkesin hayatı kendinedir. kimi 20 yasında evleniir kimi de 30 yasında okur. Bence okumaya devam etmelisin
Önemli olan evlenmek değil okuyup adam olmak. Daha gençsin evlenirsin hem niye bu kadar acele ediyorsunuz anlamıyorum.
Gerçekten dengini buldumu erken evlenmek en iyisi ve hiçbirşeye de engel değil tam tersi herşeyi birlikte yapmak en güzeli 👍
Evlenmiş olmak için evlenilmez. Ölene kadar seveceğin kişi yorulana kadar ara. Evlilikte nasiptir her insana nasip olmaz.
Hayat evlenmek mi senin için? Arkadaşın kendi hayatını kazandı mi peki? Evde oturup kocasi para verirse koca parası yiyip çok mu bakicak
Cocuk# mu bakicak?
Arkadaşım 18 yaşında sevgilisi var
Ben 26 yaşındayım yalnızım adaletin bu mu Dünya
Sen geç kalmamışsın ama ben geç kalmışım
Bende aynı durumdayim iki gün önce sınıf arkadaşım evlendi çok güzel olmuş ama ne bileyim daha erken ya
Bende 21 yaşındayım benimde arkadaşlarım evlendi ama ben daha düşünmüyorum. Hayallerine göre hareket et bence
Kız boş ver bak ben 22 yasindayim açik lise okuyorum beni dusun tüm arkadaslarim evlendi benden küçük olanlar dahil. boş ver hic dogru değil bence 21 22 yaşlar çok erken evlilik için. Hemde gereksiz koca kaçmıyor ya
Hayır bende gidemezsem her sene üniversiteye sınavına gireceğim o süreçte iş bulup çalışacağım evlilik düşünmüyorum hayatını yaşa
her şey nasip kısmet kardeşim benimde mahallede benden küçük olan arkadaşlarım bile evlendi kısmet bu işler bende 22 yaşındayım daha sevgilim olmadı
Sacmalama istersenn daha hayata yeni basliyoruz onumuzde bizi bekleyen milyarlarca iyisiyle kotusuyle durumlar var. Once egitim onemli. Bu yasta evlenenleride cok sicsk bskamiyotum dshs cocuk bakiyotum. O yuzfen dert etme
Mezarlıklar müdürlüğünde çalışan var mı?
Yer satın alacam 🤣🤣🤣
Yaşın daha küçük Onünde koca bi yol var
Sen yolunda yürü Yarının garantisi yok
Hayatın senin için planları farklı devam et geç değil 21 yaşındasın yetişkinliğe geçeli 3 sene olmuş ne geçi.
Hayır sadece o hızlı başlamış hayata ama herkesin kendi tercihi birileriyle kıyaslamak doğru değil toplumun o baskılarını kendi kendine de uygulama
Herkes aynı yaşta evlenecek diye kaide yok kız çocuklarının okuması lazım evlenip ayrılsan çocukların olsa işin olmazsa tek sermayen bedenin olur
Ben de 21 yaşındayım ve sınava hazırlanıyorum hala aynı dertten muzdaribiz ama evlilik düşünmüyorum:)
Üniyi nerede okumayı düşünüyorsun?
Gucum nereye yeterse
Hedef ne peki
Kadinlarin en buyuk hatalaridir evlenmeyi bir hedef gormek.
Saçmalama 22 de evlenip napcaktın en az 27 yi bekleyin
Ozendigin hayat bu mu? Bir tekstil atölyesi , sabah kocana kahvaltı hazırlayıp ise göndermek..
her şey zamanında , vaktinde güzel.
Çok geç kalmişsin iki sene önce evlenmeliydin kaçti o tren
21 yaş erken.. o okumadığı için evlenmiştir... sen önce tahsilini bitirmeye bak...
Bence o biraz erken davranmış, sen doğrusunu yapıyorsun
Tabii ki geç kalmadin arkadaşın erken davranmış 21 yaşı evlilik için erken diye düşünüyorum
benimkiler bebekli oldu her gün birine gidiyorum üstüm başım mama kokuyo, yapcak bi şey yok :d
Her seyin hayirsinhem o yas daha erken bir heves evleniliyor
Geç meç değil, bence sen hayallerinin peşinde koşmaya devam etmelisin
Bence evlenmenin yaşı yoktur dogru zamanda doğru kişiyle llur , üstelik geç falan da kalmamissin
Evet geç kaldın. Bu evlilik için erken kariyer diyenlerin hepsi evde kalmış insanlar. Eger hayatlarına zengin birisi çıksın bak nasıl evleniyolar bunu lafın gelişi diyorum. İnsan bi yaş devrinden sonra etrafında maalesef arkadaşda bulamıyo. Çoluk çoçuk istiyo. Böyle kaç insanı tanıyorum geçmişde evlenmedikleri için şimdi pişmanlar çunki yanlarında hiç kimse yok
Kariyerine odaklan boş ver evde kıçına gri eşofman çekip bebek bakmaktan iyiydir kank
Evlenmenin yaşı yoktur hazır olduğunda sende evlenirsin
Ne zaman kendini hazır hissedersen ne zaman birine aşık olursam o zaman tam vakti
Benim arkaşadaşlarımın çocukları ilk okuku bitirdiler ben hala üni birinci sınıfım. Geç mi, değil...
Hayat evlilikten ibaret değil ki geç kalmış olasın.
Koca üniversiteden bul birini hangi üniversitedesin
Kimse gec kalmıyor veya erken atılmıyor, herkes kendi hissettiğini yaşıyor