AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Geç kaldığın yok ama eski çağa göre gidersen evlenmek için evet geç kalmış oluyorsun bu yaşında 😊
Niye? Bir imzamı hayatının amacı.. En boş insan bile o imzayı atar.
Evlenince ne oluyor arkadaslar evlenince nee ooo luu yooorrr
boş ver ben 39 yaşındayım bekarım. 21 çok erken evlilik yaşı 30'u buldu geçti ort.
25’inde kucağında bir çocukla mahkeme salonlarını arşınlamak istemiyorsanız bu 💩 yemeyin..
saçmalama 21 yaş daha çok genç bir yaş heleki evlilik için
Bu tarz şeylere takılma hayatını dolu dolu yaşa. üni kazanmaya çalış. Olmazsa evlenirsin.
Her insanın hayatı başka yönde seyir eder geç ya da erken
bence gecikmemişsin. beni al kız asıl ben geciktim:D
Çok iyi halt etmiş. Sen güzel yıllarını heba edecek
Sakın görünüşe aldırma doğru yoldasın ağır ama emin adımlarla
Sen hayallerinin peşinden koşan birisisin o yüzden asla geç kalmadın 😎👍
Tek derdiniz evlenmek mi? Evlenmek bir başarı mıdır hem de 22 yasında siz saka mısınız ya evlenmek icin geberiyorsunuz resmen hayatsız mısın abi kendinize gelin
Yani gerçekten okumayı düşünmek yerine evlenmeyi düşünüyorsan git bir beyin taktır
canım canım konusma yaşımız 27 sus ve gençliğinin tadını çıkar😂
Ben 24 yaşındayım ikinci üniversitemi okuyorum 🤷🏻♀️
Güzel olur tabi en güzel yaşlar... Herkes tercihini yaşar, tercihlerinde mutlu olmalısın
Hepimizin hayatı ve imtihanı farklı
Böyle düşün poncik
Okumaya ve kendini kurtarmaya bak poncik sen
Erken evlenmek hayatının baharında bunu yaşamak sorun bana göre
25 yaşındayım tanıdığım tüm kızlar evlendi, kızlar erken evleniyor sanırsam.
hocam geç falan kalmadın, 22 yaşında evlenmek nedir ya milletin harbiden hiç hayali falan kalmamış
27 ye kadar yolu var bayan için ondan sonra karamsarlıga kapılmaya başlayabilirsin
Bu ülkede okuyarak kariyer bekleme. Ben kızların erken evlenme taraftarıyım.
Herkes erken evlenecek diye bir kural yok geç falan kalmadın okuluna bak tabiki
Henüz 21 yaşındasın zaten çok gençsin, bir şeyi kaçırdığın yok yani
Hayat ne gösterir bilinmez. Ayrıldıktan sonra elinde tapu gibi diploma adı verilen silahın olacak. Evliliği çok büyütme. Ayrılıklar olur gelenler gider.. ama kariyerin yok olmaz. Garantici olmak hep daha iyidir İnan ve güven bana
kesinlikle garanti önemli kariyer vs altın hesabı benim için tam garanti😁
Marul, u 30 TL ye aldığımız bı ülkede bu platformda konuşuyoruz neyin garantisi? para varsa hesapta ister erkek ister kadın ol şu anlık kffsn ehat diyelim kariyer falan hikaye yani bu kosuarf
sırtınızı temel olarak kimseye dayamamis olun ztn
Millete karıyer hikaye diyorsun eee o zaman neden okuyorsun. Ben okuduğunu sanmıyorum
Yani demek istediğim şu; karşısındaki partneri bu bana mecbur demesin abi biraz korku iyidir. Beni bıraktığında kendisi ayakları üstünde kalabilecek gibi..
ayrıca burada yaşadığı için ekonomiyi illaki biliyordur.
5 yaşındaki çocuğun piyasadaki fiyatları bildiği devirdeyiz. Her yerde konuşuluyor e bi zahmet
Hala bu tuzağa düşen kızlar var mı ya senin gibi. Nolmuş evlendiyse sen önüne bak. Bu ekonomide evlenmek zaten sıkıntı
Her evlilik sürecek diye bir şey yok kız erkek evlenmeden önce boşanma durumuna karşı ayakta duracak birşeyler gerek sen diplomanı al kimseye eyvallahın olmasın
Evlilik guzel birsey degil ozellikle meslegin elinde yokken evlenirsen
Hiç gerek yok bu tür kasıntılara sevişme seks için birlikte olunduğu için artık bekaretlerin de bir önemi kalmadı müslüman bir toplumda evlilik bekarlıktan daha kötü bundan emin olabilrsin aldatma aldatılam riski oldukca yüksek tek dertleri seks haz
O yaşlar daha erken abartiyosun biraz. Sınavına odaklan bence. Umarım iyi bir bölüm kazanırsın boş bir bölüm okuma da..
22 yaşına gelmiş sn ama olgun düşünemiyorsun ben 31 yaşındayım diyaliz hemşireligini okuyrm çevremde evlenenler de var evlilik mağfiret değil
Evlenmeyin iş sahibi olup hayatınızı yaşayın. Not: o kadar emek verip atandım. İlk ay biriyle tanıştım birinci yılımızda evleneceğiz. Şu an pişmanım. O paranın tadını yalnız çıkarın kizlar..
Ona bakarsan 19 yaşındayım arkadaşlarımın çocukları var
Aman okumami kaldi ya bul birini evlen. okusanda is bulabilcekmisin
Benim şimdiki düşüncelerim ve bilgim olsaydı önce hayata atılmayı tercih ederdim
Aşırı seçici olmanız sizi yalnızlaştırıyor olabilir...
Ben de 22 yaşındayım bende uni okudum artık bende istiyorum bence 30 falan hikaye gerçekten iki kişide evlenip yuva kurmak istiyosa bence bence mantıklı
Arkadasin en kolay yolu seçmis, sirtini bir adama dayayip köle gibi yasamayi. Ama sen kendine birikim yapip kendi ayaklari üzerinde durabilen güclü bir kiz, kadin olcaksin.
Seninde mi canın y rak istiyor. Bunun için evlenmene gerek yok. Arkadasın gıbı keriz evlenecek erk bulmak mı ıstıyorsun ya da. Sende yok gıbı o potansiyel
Evlenmeden önce oku bence. Dene enazından. Olmazsa işe gir para kazan. Yeni bişeyler koştur hep. Evliliği sona bırak. Evlenince ne olucakki? Sürekli düğün fotolarındaki gibi mi yaşıycan sanıyorsun?
Canım ben 2 ay sonra 30 olcam arkadaşlarımın iki çocuğu var benden küçük arkadaşlarımın bile bende kpss hazırlanıyorum boş ver herkese kader aynı dönmez.
Olm boş ver ya başkaları ile kıyaslama krndini. herkesin yaşadığı zorluklar, hayat şartları farklıdır. hiçbir şey için geç değil sen sadece kendini geliştirmeye bak derim
En iyisini yapiyosun bu yasta evlenilirmi evlenen 3 sene sonra cocukla baba evine donuyo
Boşanma ve aldatma çok var ama çevremde 2 tane evli kadının çocukları kocasından çıkmadı
İyi Bi işin olunca senin düğünün onunkinden daha şaşaalı olur merak etme. benim arkadaşlarım da geç evlendiler bana göre hepsi benden mutlu şu an sggag
Bende 21 yaşında daha okuyorum sevgilim bile yok ne gec kalması geç evlenelim seneye arkadaşın evliliğin zorluklarından bahseder sana bekarlık sultanlik
evlilik merakın varsa evlen ilk istemeye gelenle 😀
Hayırlısı neyse o olsun de bari evlenen insan mutlu mu oluyor sanki ne olacağı bile belli değil nasıl birisi çıkacağı
En az 28 i bekle hayat için çok geç evlilik için çok erken yastasin
21 yaşında daha hayatın başındasın nasip vaktine esirdir demişler. Her şeyin bir zamanı var Belkide arkadaşın hayata erken atıldı bilemezsin
Normal olan sensin. O değil 21 yaşında evlenmek çok anormal bir durum bence. Hayatı boyunca koca parasına muhtaç kalacak sen oku ve bu duruma düşme 😌
21 yalında evlenmek anormal mi? Neye göre kime göre? Devşet 18den itibaren izin veriyorsa anormal olan ne burada
Devlete dayalı söylemedim ben. Bu benim görüşüm bana göre anormal, ben 18yaşındayım üni 1e gidiyorum. Ancak 23 yaşımda mezun olurum, sonra atama var 25 yaşında tamamen meslek hayatıma geçmiş olurum. Meslek hayatıma geçmeden de istersem aşkımdan ölüyüm evlilik düşünmem aşk lazım evet ama mantıkta lazım. şu an erkek arkadaşım var Bi 3 sene lazım daha nişan takmak için. Erken evliliğe karşıyım ben. Ebeveynlerimizi görüyoruz evlilik kurtarmıyor bacım, kurtarmıyor.
E senin annen anaanen babannen aileleri tarafından erken yaşta evlendirilip sevmeden bi ömür geçirdilerse şimdi ki nesil içinde mi aynısı olucak? Herkesin aklı var fikri var tanımadan evlenen mi var bu devirde? Daha dün farklı bi forum sitesinde ögretmen kadının eşi maaş kartını aldıgını kadınada sadece harçlık veröeyi teklif ettigini okudum bir sürü örnek verdiler buna benzer. Yani demem o ki insanın nasibi kaderi kendinedir. Herkes aynı kötü kaderi yaşıcak diye bir şey yok. Okumadan evlenenlerde mutlu olmayabilir okuyup evlensende üstüne başına kendi maaşından bir şey alamaz hale bile gelebilirsin.
Yo benim annem mesela babamı gayet severek evlenmiş, hatta anneannem vermek istememiş annem okumayı değil evlenmeyi seçmiş. Hala babama aşık. Babamın maddi durumu gayetyr yerinde. Buna rağmen annem bin pişman okumadığı için. Bence senin anlattığın hikayeler okumayan kızları motive etmek için kullanılan saçma sapan hikayeler. Okuyan kazanır. Hiçbir emek karşılıksız kalmaz. Hayatım boyunca hiçbir erkeğin eline bakmayacağım. Ben güçsüz bir kadın değil ayakları üzerinde durabilen karşı cinse karşı çıkabilen bir kadın olacağım. Kıyafet almak için eşimin maaşını bekleyen değil. Veya bu hayattaki en büyük başarım asla evlilik olmayacak. Muhtaç kadınlar gibi.
Eline bakmak ne demek yaa sanki ben köpegim eşimde sahibim ya onun eline bakmış olucam bu kafayla evlenen birisi zaten mutlu olamaz. Evliligin amacını ögrenin önce. Her neyse sen ayaklarının üstünde dur. Buna bir şey diyen olmadı zaten. Erken yalta evlenenleri gömmeyi bence geç herkesin kendi tercihi sonuçta. Ayrıca anlattıklarım hiçte motice amaçlı filan degil. Tek yönden bakmamak lazım her türlüsüde oluyor hayatta. Önemli olan mutlu olmak her neyse iyi geceler
Anlatamıyorum sanırım :D okumadan evlenince evet köpek gibi oluyorsun. Evliliğin amacı yuva kurmak, ama daha kendi hayatını tamamen yoluna koymamış bir kadın evlenmemeli bana göre, erkeğinde parası olmasa zaten evlenmez erkeğin parası olunca kadının mesleği olmayınca kadın köpek muamelesi görüyor anlatabiliyor muyum? Evet bende evlenicem ama her şey in bir zamanı var ablacım.
Bende sana şunu anlatamıyorum her erkek eşine o şekilde davranmıtor işte.. karısı ev hanımı olup eline 1 tl bile vermeyen onu zor duruma düşüren erkekte var eşi ev hanımı oldugu halde daha karısı istemeden ona istemese bile herşeti alan veren karısına kıymet gösteren adamda var. Bu kiminşe evlendiginle ilgili işte. Herkes bir degil onu anlatmaya çalışıyoruz. Kimse kimseyi bulundugu konum itibariyla ezmemeli
Ancaa filmlerde o para babası insanlar. Herkes işini garantiye almalı, dediğin gibi kimin ne çıkacağı belli olmaz :)) Milyoner biriyle evlenirsin bir bakarsın sana bir kuruşu çok görür, boşanırsın ve ortada kalırsın.. Baba evi bir yere kadar çünkü sana çocuklu bir şekilde parasız parasız herkes yer açmaz. Benim teyzem şu an bu durumda. O yüzden lütfen okumayan insanlara karşı savunma yapmayın aşk doyurmuyor. Acı ama gerçek.
Ay neyse herkesin karşısına Allah hayırlı eş çıkartsın diyelim.
Cok hakli konusmussun knk ddkpp isimli bxbxvxbxbx karemelli sende safsin knk oyle biri yok kiz zengin olur babasi evini filan alirs oyle belki
Evlenmek başarı sayılmaz asla ama okumak da sayılmıyor ne yazık ki. Çok okuyan var ve atanan az. Boşa gidiyor üniversite yılları yani.
27 yaşındayım millet doktor koca bulup 5 yaşında çocugu var.
Millet ne der diye yaşama gelecekte ne yapmak istiyorsan ona göre hazırlan 🤷
Ben bu yıl atandım yaşım 31 bekarım bundan sonra evlilik işlerine bakarım
Senin daha bi yaşın bile yok , evlenmenin zamanı var.
Ay 21 yasinda 10 küsürleri yeni bitirmişsin evlenmedin diye yazdiğın şeye bak..
Arkadaşın kesin pişman olcak , yazık
21 olabilirsin ama kafa yapın 70 yaşındakiler gibi eski üzgünüm, okumadan evlenen var mı hala?
Sen geç kalmamışsım arkadaşın hayata erken adım atmış hxjxnx
ben hayata cok gec kaldim 24 olcam ne sevgilim oldu ne hayatimi yasadim
24 yaş geç kalmış bir yaş mı? Bence hayatının en güzel yıllarını aşk acısı vs saçma sapan depresyonlarla da geçirebilirdin ve bu günlerinin güzelliğinin farkında olamayabilirdin. Bu yüzden geç kaldığını düşünmek yerine hayatının tadını çıkar. Hayat bi tek sevgiliyle yaşanmıyor bence en güzel hayat dertsiz tasasız acısız hayat. Maksimum düzeyde aşk acısı çeken biri olarak söylüyorum bunları. Yaşımızın kıymetini bilmezsek bu günleri çok ararız ilerde diye düşünüyorum😊
ben zaten cogu kiz gibi mutlugu evlikten aradan brii deglim hic bir erkekde güvenim yok bekar kalamyi düsünyürim aile baskisi yuzunden evlenmek istemistim baska carem yoktu bu yasima kadar hic bisdy yasamadim ama ben 😰
Ben bir erkek olarak 30'dan aşağı evlenmem diyorum. Sen ne diyorsun ya !