Arkadaş ortamında sürekli birileri tarafından alay edilip laf sokuluyorum. Sizce nasıl davranmalıyım?

Yeni bir arkadaş grubum gibi birsey oldu doğrusu içinde bulunmak zorunda kaldığım dört kız gibi bir şey olduk yalnız ortamda bir tane kız var sürekli ağzımı açıp bir şey desem direkmen beni bozmaya çalışıyor laf sokmaya çalışıyor ve ağza alınmayacak imalar yapıyor erkek arkadaşına göz dikmeye kadar gidecek laf sokmalar yapıyor kızla bir problemim bir sorunumda yok ve sadece bana bunu yapuyor bir başkasına yapsa mizacı bu dicem sizce o ortamda nasıl davranmalıyım kıza cevabini veriyorum susup kaliyor ama tekrar aynı şeyleri yapmaya çalışıyor ve onların arasından çıkmalı mıyım yoksa inadına mi ortamlarında bulunmaliyim
Arkadaş ortamında sürekli birileri tarafından alay edilip laf sokuluyorum. Sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla