Kelliğimle alay eden insanlara nasıl tepki vermeliyim?

Ciddiye almayacak insanlar lütfen cevap yazma zahmetine girmesin. Merak eden olursa fotoğrafımı paylaşabilirim. Saç ektir vs. demeyin çünkü ben halimden memnunum. E o zaman insanları takma vs. diyebilirsiniz ama bir yere kadar takmıyorsunuz. Biraz empati kurmaya çalışıp anlayabilirsiniz bence. Belki kimse saçım hakkında yorum yapmasa saç ektirirdim ama artık bu insanları gördükçe hem insanlıktan nefret edip yalnızlaşmaya başlıyorum, hem de fırsatım olduğu halde saç ektirmemeyi tercih ediyorum. Ayrıca bana öyle geliyor ki bugün kelliğimle alay edenler yarın saç ektirdiğim zaman alay edecek başka şeyler de bulacaklar. Demek istediğim benim amacım bu insanları memnun etmek değil. Öyle bir sınır koymalıyım veya öyle bir şey demeliyim ki insanlar hadlerini bilip fiziksel görünüşümle ilgili slkca yorum yapmaya cesaret edemesin. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Kelliğimle alay eden insanlara nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla