Küçükken zorla kapatılmak ve açılma düşünceleri?

12 yaşlarında abimler tarafından zorla kapatıldım. 4 abim var. 3 u aşırı dindar. Sonuncusu alkolik, gece eve gelmez o kızla bu kızla. Ama bir kez daha uyarıldığını duymadim. Aynısını ben yapsam ağzıma ederler. Neyse şu an 22 yaşındayım. O kadar fazla baskı yapıyorlar ki inanılmaz. Zar zor ikna ederek okudum ve üniversitedeyim. Memlekete her geldiğimde geldigime geleceğime pişman ediyorlar. Üniversitede namaz kılarken eve gelince Allah'a kitaba sovesim geliyor. Çünku evdeki İslam İslam degil, sadece baskı. Neyse üniversitede de durum farklı değil. Sınıftaki tek kapalı benim. Her gün açılsana açılsana, sendeki fizik bende olsa, sendeki saçlar bende olsa. Birinden etkileneceğimi düşünmezdim ama bir süre sonra etkilenmeye basladim. Açılsam eve bir daha adımımı atamam. Hayatımda biriyle el ele bile tutusmamisken beni * bilirler. Ne yapmalıyım?
Küçükken zorla kapatılmak ve açılma düşünceleri?
Cevapla