Çocukluktan Gelen Psikolojik Sıkıntılar?

Çocukluğumda, özellikle 11-15 yaş arası çok fazla dini takıntılar ve OKB hastalığıyla boğuştum. Haram helal diye düşünmekten gittiğimiz akrabaların evinde yemek yiyemezdim, dua etmeye çalışırken bir türlü beceremediğimi düşünerek ağlardım, sürekli günah işlediğimi düşünerek mutsuz ve bazen agresif olurdum. Hiç arkadaşım olmadı, dışarıya çıkıp gezmedim, çocukluğumu hiç yaşamadım. Annemle babam benim bu hastalığımı ve acılarımı görmelerine rağmen bir kez bile bana yardım etmediler, beni doktora götürmeyi denemediler. Üstelik ben internetten araştırıp onlara hasta olduğumu ve tedavi olmam gerektiğini söylüyordum. Önemsemiyorlardı bile. Kendime çektirdiğim acıları ''şımarıklık'' ve ''rahat batıyor'' olarak algılayıp bana bağırmaya, herkesin içinde azarlamaya ve hatta bazen dövmeye devam ettiler. Bu yüzden hep kendimi suçlardım, anormal ve sorunlu olduğumu düşündüm her zaman. Üstelik benim psikolojik rahatsızlıklarıma annemle babam sebep oldular, her gün kavgalar ederek. Ayrıca babam ben doğduğumdan beri çok ağır alkolikti. Şimdi 24 yaşındayım ve hala bazı psikolojik sıkıntılarımı atlatamıyorum. Annemle babamı affedemiyorum. İyi anlaşıyorum ama içimde hep bir kırgınlık var. Sizce annemle babama haksızlık mı ediyorum onları affetmeyerek? Ben kötü bir evlat mıyım?

Çocukluktan Gelen Psikolojik Sıkıntılar?
Cevapla