Misal metroda oturmuş bacaklar biri sağa diğeri sola
Emanet taşıyor sonuçta 😅 normal karşılıyorum
Hiç hoş değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani evet tamamen kapatmasınlar onlar da rahatsız oluyor fakat hem görüntü olarak hemde yanında oturan insan için hiç hoş bir davranış değil.
Geçen gün otobüste yanıma bacağını ayıran Bir HIYAR oturdu köşeye çekildikçe daha da ayırıyordu en sonunda sinirlenip sertçe bacağını itip bacağınızı toplar mısınız dedim sonra özür dileyin pus pus oturdu.
Azıcık çevrenize saygı gösterseniz yeterli
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?