Metroda ya da Otobüste tayt Giyip bacaklarını ayırarak oturan bayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

soru basit bugün başıma böyle bir olay geldi kızın biri karşıma oturdu erkeklerden beklenen davranışı o yaptı bacaklarını ayıra ayıra oturdu ben utandım ve siz ne düşünüyorsunuz Metroda ya da Otobüste Tayt Giyip bacaklarını ayırarak oturan bayanlar hakkında..
Metroda ya da Otobüste tayt Giyip bacaklarını ayırarak oturan bayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla