Anneler günümü kutlaması gerekmez miydi?

Eşimle 3 yıldır tanışıyoruz daha önce ki anneler gününde 1 kere kutladı birinde de ayrılmıştık konuşuyorduk o nedenle kutlamamamisti, maddi olarak birkac aydır sıkışıktık. Son aylarda ise gayet iyilestik, elbette ki durumumuz kötü olsaydı hediye beklemezdim, sadece geleceğimin anesinin günü kutlu olsun dese yeterdi. Ama bunu bile yapmadı. Bunun yeni öz annesine, üvey annesine ve benim anneme hediye gönderdi. Aynı zamanda bugun bızim evde benim ailemle yemek yedik. Onu. Ailesi uzakta olduğu için gelmediler tabiki. Baktım elinde çiçekle geldi onları da bana aldı sandım. Çok mutlu oldum ama baktım ki onları da anneme almış. Herkesin anneler gününü kutladı benim için bir cümle bile kurmadi. Bu beni çok üzdü sizce neden?
Anneler günümü kutlaması gerekmez miydi?
Cevapla