Esim anneler günümü bile kutlamadı. Kırılmakta haklı mıyım?

6 ay önce kızımızı dünyaya getirdim. Anneler gününde esim hediye almayı bırak anneler günümü bile kutlamadı. Arkadaşlarımın eşleri o kadar güzel hediyeler almışlar ki gerçekten heveslendim. Gözüm pahalı hediyelerde değil ama en azından küçük bir hediye yani bir çiçek bile alıp anneler günümü kutlayabilirdi. Hic degilse bana değer verdiğini hissederdim. Gercekten cok kırıldım 😔
Esim anneler günümü bile kutlamadı. Kırılmakta haklı mıyım?
Cevapla