Üniversite 3 teyim, dönem başı arkadaşlarımla şu an konuşmuyorum, nasıl yeni arkadaşlar edinebilirim?

Şöyle ki 1.5 sene pandemi girdi zaten ve ilk yıl samimi arkadaşım olmamıştı, her insanla da sıkı fıkı olan biri değilim ama sosyal biriyimdir muhabbetim sarar, neyse bu yıl arkadaşlarım vardı sınıftan ama onlarla da artık konuşmuyorum çünkü sözlerinde durmadılar, neyse işte sadece sınıf düzeyinde bakmıyorum tabii de okula gidince canım sıkılıyor, kulüplere de üye olamadım hep işlerim çıktı o sıra, tavsiyeleriniz var mıdır nasıl yeni arkadaşlar edinebilirim sadece üni içi için olsun, dışarıda zaten ediniyorum ama üniversitede yok şu an, gel şunu yapalım vs diyeceğim birileri. Sınıfta çoğu kişi birbiriyle kaynaştığı için hemen bir ortama da dahil olmak zorlaşıyor çünkü gruplaşma ve kemik kitle algıları çok.
Üniversite 3 teyim, dönem başı arkadaşlarımla şu an konuşmuyorum, nasıl yeni arkadaşlar edinebilirim?
Cevapla