Aile & Toplum Üniversite 1. sınıf öğrencisiyim ama arkadaş bulamıyorum, ne yapmam lazım? usernamejjd Takip Et Xper 1 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Üniversite 1. sinif öğrencisiyim arkadaş bulamıyorum herkese sanki ben yaklasiyormusum gibi oluyo ne yapnam lazim Güncellemeler+1 yıl Yahu nie bu kadar linç yedim Üniversite 1. sınıf öğrencisiyim ama arkadaş bulamıyorum, ne yapmam lazım? Cevapla Üniversite Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Silverlead66 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl eziklik duygun yoksa tanışır geçersinher gün biriyle tanış adını bilseler de ben x diye söylemekten çekinmeniyetin iyi, kimse seni iyi niyetinden dolayı kullanamaz dalga geçemezbunu yapanlarla mesafeni korursun, onların soğuk olması ise seni tanımadığından ya da tanışmadığındandır olmuyorsa da zorlama, üni bitince arkadaşlıklar da biter. 0 0 Yorumla
pars1453 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl gayet normal yeni bir ortamYeni bir çevredesinElbet zorlanacak sınSeni linç edenler biraz empati yapmıyor hangi bölümü okuyorsun 0 0 Yorumla
miniaşkınaa Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Tek oturan birinin yanına oturabilirsin. Ben öyle yapmıştım. 0 0 Yorumla
opusmedelisi34 Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Henüz yeni bir ortama girdin. Zamanla olacak. acele etme 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kardeş zamanla olur böyle şeyler öncelikle gruplasir insanlar sonra tek tek dağılır o gruplar muhakkak sende birine dahil olursun 0 0 Yorumla
birsorusorucam1122 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Zamanla birileriyle aynı ortama girdikçe tanışırsın birden bulmak zor olabiliyo partilere falan git kulüplere katıl 0 0 Yorumla
MASÖRÜNÜZz Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Kızlar neden bu arkadaş bulma derdinde hep zamanla illaki olacaktır cabalamana gerek yok yani 0 0 Yorumla
1234567hgd Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Hangi şehir arkadaş olabiliriz bence? 0 0 Yorumla
ÇıldırmışÇıldırık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. hangi okuldasın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
eziklik duygun yoksa tanışır geçersin
her gün biriyle tanış adını bilseler de ben x diye söylemekten çekinme
niyetin iyi, kimse seni iyi niyetinden dolayı kullanamaz dalga geçemez
bunu yapanlarla mesafeni korursun, onların soğuk olması ise seni tanımadığından ya da tanışmadığındandır
olmuyorsa da zorlama, üni bitince arkadaşlıklar da biter.
gayet normal yeni bir ortam
Yeni bir çevredesin
Elbet zorlanacak sın
Seni linç edenler biraz empati yapmıyor hangi bölümü okuyorsun
Tek oturan birinin yanına oturabilirsin. Ben öyle yapmıştım.
Henüz yeni bir ortama girdin. Zamanla olacak. acele etme
Kardeş zamanla olur böyle şeyler öncelikle gruplasir insanlar sonra tek tek dağılır o gruplar muhakkak sende birine dahil olursun
Zamanla birileriyle aynı ortama girdikçe tanışırsın birden bulmak zor olabiliyo partilere falan git kulüplere katıl
Kızlar neden bu arkadaş bulma derdinde hep zamanla illaki olacaktır cabalamana gerek yok yani
derde bak ya kafayı yicem
Hangi şehir arkadaş olabiliriz bence?
Pusu da kal onlar gelsin
hangi okuldasın
Girişken olmalısın
Hangi ildesin