Üniversitede arkadaşım yok, nasıl arkadaş ediniyorsunuz?

Üniversiteye başlayalı neredeyse 1 ay olacak ama samimiyetsiz arkadaşlıkların dışında yakin gördüğüm arkadaşım yok. Ayrıca sadece kendileri isteyince çağırıyorlar. Sizce hep böyle mi devam. eder yoksa başlarda mi böyle sadece?
Üniversitede arkadaşım yok, nasıl arkadaş ediniyorsunuz?
Cevapla