Lutfen derdimi dinler misiniz? Anlatacak kimsem yok ve cok bunaldim sizce neden boyle tuhaflar?

Çalıştığım yerde hiç rahat değilim. Bana kendimi cok kotu hissettiriyorlar içimden gelerek bir seyler yapiyorum sanki ayıp ediyormusum gibi davraniyorlar. Personellere latte, capicino vs yaptim patronumada yapmak istedim. Ayıp olmasin diye zaten servis elemaniyim daha oncede yapmistim salep ve latte vs goturdugumde guzel karsilamisti sonrasında bugun yoneticimin yaninda ustune basa basa bana filtre kahve yap capicino latte felan yapma. Bende gulumsedim peki dedim. Yoneticimi bana karsi ayri tavir almis tuhaf bakiyor tuhaf davraniyor. Patronum sanki ona ozel yapoyormusum gibi davranip beni utandiriyor. Halbuki herkese yaptigimida goruyor. Her neyse aşırı mutsuz ediyorlar beni sanki agzimi acip bisey soylesem ayip ediyormuşum gibi davraniyorlar içimden gelerek bir sey yaptigimda altinda art niyet ariyorlar o yüzden cok mutsuz oldum. Gune guzel ve enerjik başlamistim ama tuhaf davranislariyla beni asiri üzüp sogutuyolar her seyden. Işi bırakamam calismaya mecburum başka iş yok lise mezunuyum. Sizce ne yapiyim?
Lutfen derdimi dinler misiniz? Anlatacak kimsem yok ve cok bunaldim sizce neden boyle tuhaflar?
Cevapla