Buradaki insanlar nie bu kadar tuhaf?

biriyle dertleşmek istedim. burdan mesajlaşarak. bana keşke aynı şehirde olsaydık yüzyüze görüşürdük yazdı bende tersledim. insnalrı anlamak yerine hemen sapıklık peşindesiniz diye ki sonuçta burdan birilerine bişey anlatma sebebimiz tanımadığımız biri olduğu için kendimizi daha iyi anlatıyoruz sonrasını düşünme gereksinimi duymuyoruz.

sapıklık amacınız diyince bana demediğini bırakmadı Allah'ından bul. Allah' havale ediyorum falan dahası da var. bana çok tuhaf geldi. burdaki çoğu kişinin amacını biliyoruz. istisnalar var tabi

Güncellemeler
+1 yıl
itfira atıyorsun Allah sni cezasız bırakmaz falan... baya üste çıkmaya çalıştı
Buradaki insanlar nie bu kadar tuhaf?
Cevapla