Misafirlikte acıkmış olsanız ne yaparsınız?

Ben disiplinli, erken kalkan biriyim ve saat 9 da kahvaltımı yapmış olurum en geç o da. Şu an misafirlikteyim ve bu saate kadar aç duruyorum. Odadan da çıkmadım. Uyuyor herkes. Sizce kalkıp çay suyunu koymalı mıyım yoksa beklemeli miyim? (Yakın akraba )
Güncellemeler
+1 yıl
Karnımı doyurdum teşekkürler yorumlar İçin 😅🥹
Misafirlikte acıkmış olsanız ne yaparsınız?
Cevapla