Ailevi problemler yüzünden çok yoruldum ne yapmam gerekiyor?

Ailemle her gün kavga ediyorum düzgün bir aile olayı göremedim babamla 6 7 senedir görüşmüyoruz oturduğumuz ev müstakil alt katta dedem anneannem ve dayım oturuyor dedemler 6 ay köyde 6 ay dayımla kalıyorlar dayım evlenmemiş ama yakın tarihte nikahı kıyılacak annem dayım sürekli üstüme geliyor annem sözel ama dayımla fiziksel ve sözel kavgalarım çok oluyor sürekli beni fiziksel şiddetle tehdit eden birisi tabi yaptığı hataları asla kabul etmez ve sürekli kendisini haklı görür karşı çıkılınca da fiziksel şiddet uygulamaya yönelir ablamla da anlaşamıyorum yani kısacası kimselerle anlaşamıyorum hep mutsuz ve sürekli üzgün dolaşan birisi oldum bir gün bile kendi ailemle vakit geçiremedim belki benden kaynaklıdır ama hiç düzgün sabit kalabildiğim arkadaş ortamım olmadı eğlenemedim veya bilmiyorum bana hiç değer verilen birisi olarak ilgi göstermediler sadece elime ufak harçlık verilip hep size emek verdik dediler hiç bir zaman değer verdiklerini birazcık olsun hissetmedim kız arkadaşım oldu gerek sevmek istedim sevemedim çok intihar etmek istedim kendi kabuğuma çekildim bunları ya çocukça ya da canım düşündüler hiç gelip neyim olup olmadığını sormadılar hakkımı aradım hayırsız evlat çok oldum belki oturup bunları yüzlerine söylesem bunları dinlemezler belki veya saçma bulurlar duygularımın veya hislerimi hiç dinlemezler bilmiyorum artık ne yapmalım ve kısacası arkadaşım vaktini ayırıp okuduysan çok teşekkür ederim.

Ailevi problemler yüzünden çok yoruldum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla