Evlendim ve evliliğin hiç de sanıldığı kadar kolay ve güzel olmadığını anladım. Boşanıp ne yapıcam?

19 yasinda universiteye gitmek yerine sevgilimle evlendim 2 yıldır ağzımdan girip burnumdan ciktilar kayinvalidem gorumcelerim eziyetleri bitmedi. Surekli yasimdan vurup bana is ogretiyor azarliyorlardi. Cok yoruluyordum buna ragmen kocamin isteklerini yerine getirmek zorundaydim istemeyince zorla yapiyordu. Cehennem gibi simdi bosanmak istiyorum ama nerden baslamaliyim ne yapicam
Evlendim ve evliliğin hiç de sanıldığı kadar kolay ve güzel olmadığını anladım. Boşanıp ne yapıcam?
Cevapla