Evlat ayrımcılığa ses çıkarıyorum diye ailede geçimsiz ilan edildim haksız mıyım? detay biraz uzun?

biz iki kardeşiz ben 34 erkek kardeşim 33 yaşında tahmin edersiniz ki doğduğumda benle hiç vakit kaybetmek istememiş olacaklar ki aramızda 1 yaş var erkek kardeşimle. lafa gelince asla ayrım yapmadıklarını söylerler ele güne karşı rezil olmak istemezler yapacakları her şeyi "desinler" diye yaparlar bana bir şey olsa sırf "kızlarına bakmadılar" demesinler diye ilgilenirler bundan o kadar eminim ki ben ameliyatlar geçirdim yanımda bazen teyzem oldu bazen ananneem. öyle arada bir annem uğrayıp tekrar işine giderdi iş dediğim de kardeşimin işi yani daha doğrusu babamın işi kardeşim sırtından geçiniyor annem de onun hizmetini görüyor ama erkek kardeşim ameliyat geçirince kimseyi bırakmadı başına hep kendi ilgilendi işe gitmedi sonra kardeşime ev, araba aldılar her yıl iphone yeni model alır çorap değiştirir gibi telefon değiştirir yurt dışına, İstanbul'a maçlara gider gelir dünya para harcar, askerliği bedelli yaptırdılar, okumaya kafası olmadığından yıllarca dershanelere gönderdiler bir sonuç alamadılar babamın işine kaldı. şimdi ise bu kadar şımartılmaya ve elinin altında bütün maddi imkanlara sahip olmasına karşın bütün kız arkadaşları bırakıp kaçıyor kardeşimi, annem de yana yakıla evlenilecek kız yok, ben bulucam oğluma diyor. ben de kızlar senin oğlunu az buçuk yakından tanıyınca kaçıyorlar, çünkü senin oğlun herşeyi ayağına bekleyen bir şımarık, kendini kızlardan ayrıcalıklı üstün görüyor, kızlar ona hizmet etmeli çünkü buna ciddi ciddi hakkı olduğunu düşünüyor sayenizde. onu siz yarattınız diyorum. anca oğlun senin bulacağın kızla evlenir zaten yoksa kendi iradesiyle başaramaz bu zamana kadar arkasında siz olmadan neyi başardı, evlenecek kız yok diyorsun arkadaşları nasıl buldu o zaman? diyorum. beni dili uzun olmakla suçluyorlar, agresifmişim geçimsizmişim arkadaş ikimizi de siz bu hale getirdiniz demek ki siz çocuk yetiştirmeyi bilmiyorsunuz diyorum bu defa iyice birbirimize giriyoruz. bu arada bana maddi anlamda yaptıkları sadece üniversite okutmak ve 1 yıl dershaneye göndermek. ben de aklımı kullanarak bunu iyi değerlendirdim ve öğretmen olarak atandım. zannedilmesin ki kardeşim okutulmak istenmedi baba işini yapsın diye ticarete yönlendirildi. sınavları kazanamaması benim suçum değil. şimdi böyle konuşuyorum diye ben suçlu oldum. ayrıca kuş kadar öğretmen maaşıma rağmen kardeşim benden de para isterdi, birkaç kez küçük miktarlarda gönderdim ses etmedim. en son benden 6000 tl civarı istedi en geç 6 ay içinde geri ödeyeceğini söyledi o kadar yok dedim 4000 tl gönderdim aradan 3 yıl geçti ödediği yok. bunu üstüne tekrar para istedi göndermedim ve benle konuşmuyor hiç yüzüme bile bakmıyor. bunu ailem bilmiyor, anlatmadım. ama yarın bir gün başka bir durumda ortaya sermekten de çekinmem. çok uzun oldu kusura bakmayın vaktinizi çaldım ama sizce aileme diklenmekte haksız mıyım?
Evlat ayrımcılığa ses çıkarıyorum diye ailede geçimsiz ilan edildim haksız mıyım? detay biraz uzun?
Cevapla