Mutsuz bir evliliği çocuk için sürdürmek doğru mu?

Arkadaşlar iyi geceler. 18 yaşında evlendim, çok zorluklar çektim eşimden ve annesinden. 4 sene kaynanamla yaşadım siz anlayın halimi. Neyse eşimle yatak odam yok, ayrı yatıyoruz. Konuşcak hiçbir şey yok konuşmuyoruz bile. O kendi halinde takılıyor ben kendi halimde. Ne yapcağımı bilemiyorum. Allah rızası için bir akıl verin bana.
Mutsuz bir evliliği çocuk için sürdürmek doğru mu?
Cevapla