Sevgilisini ailesiyle tanıştırmadan önce görgü kuralları kursuna yazdıran adam hakkında ne düşünüyorsunuz?


Reddit’te ‘Pislik ben miyim‘ bölümünde ismini vermeyen bir adam yaşadıklarını anlatarak akıl danıştı. Buna göre adam üç aydır birlikte olduğu sevgilisini ailesiyle tanıştırmaya karar verdi.

Ayrıcalıklı bir aileden geldiğini belirten adam buna karşılık kız arkadaşının ekonomik zorluklar yaşayan bir ailenin çocuğu olduğunu yazdı: “Sorun şu ki kız arkadaşım ailemin beklentilerini karşılayacak sosyal davranışlara sahip değildi. İlk kez durumu benden kötü olan bir kadınla birlikteyim. Bu nedenle onu ailemle çıkacağımız ilk yemek için hazırlamak istedim.”

Online bir görgü kuralları kursuna yazdırdığı sevgilisine durumu anlatınca sorun çıktığını ifade eden adam şunları söyledi: “Çok sinirlendi. Onunla olmaktan utandığımı iddia etti. Zengin bir kadınla evlenmem gerektiğini söyledi. Hatta beni herhangi bir ‘beyaz, ayrıcalıklı adam’ olmakla suçladı. Beni ırkla ilgili duyarsız olmakla suçladı.”
Sevgilisini ailesiyle tanıştırmadan önce görgü kuralları kursuna yazdıran adam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sevgilisini ailesiyle tanıştırmadan önce görgü kuralları kursuna yazdıran adam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla