Sizce yaptığı terbiyesizlik değil mi böyle bir adamla hayat geçer mi?

Pazar kavga ettik sözlüm kendisi 1.5senedir ben almak istemediğim halde tarifeme ek telefon aldırdı. kavga sebebimiz çok büyük bir iftira attı bitti dedi açıklayamadım bile kendimi şimdi herkese arattırıyor pişmanım diyor neyse telefon faturası bitene kadar ben ödicem o sana hediyem olsun dedi hayır istemiyorum desemde ölümü öp almazsan dedi bende aldım en uygununu ama şu an öğrenciyim ve 500 lira fatura otomatik ödemeden çıkartmış bana kaldı. sadece 1 tanesini ödedi seviyordum acaba haksızlık mı ettim diyordum bana attığı iftiraya rağmen ama kendisi ayıp etmemiş mi böyle adama dönülür mü

Güncellemeler
+1 yıl
1.5 senedir zaten ben ödüyodum bütceme uygun bir tarifeyi 2defa anca ödemiştir bu zamana kadar
Sizce yaptığı terbiyesizlik değil mi böyle bir adamla hayat geçer mi?
Cevapla