KS'den buluştuğum pembeli kişinin erkek çıkması rezaleti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok fantastik bir olaydı toplanın anlatıyorum

Burada bir soru başlığından sonra bana yazdı. Fake Instagram hesaptan konuştuk. Ben de seviniyorum ne güzel kız düşürdüm diye. Ahh seninki harikaymış, şöyleymiş derken buluşmaya karar verdik. Bugün starbuks'ta otururken bekliyorum heyecanla gelsin diye zilliyi (aslında daha çok abiyi). Bir anda karşımdaki sandalyeyi biri çekmesin mi? bir baktım hafif gayimsi biri. Sandalyeyi isteyecek sandım. Oturuyorum canım dedi. Ay ben şok (ay demeler falan herhalde ondan bulaştı). Kardeşim sen benimle dalga mı geçiyorsun, hani kızdın sen dedim. O da pişkin pişkin kandırdım seni beeeeee ne olacak dedi biraz da gevşek gevşek. Soğuk terler boşandı bir an. Kahveyi kaptığım gibi (ne o kahveyi ona bırakacağımı mı sandınız?) hemen eve kadar koştum. Rezaletti.

KS'den buluştuğum pembeli kişinin erkek çıkması rezaleti hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla