Sokak ortasında öpüşenlere ne diyorsunuz?

Dibimde şap şup bişey desen hemen yobaz derler. Ama ben dinlerine bişey demiyorum ki. Ahlak kuralları diye bişey var. Öpüşmek serbestte bizde burnumuzu karıştıralım millettin yüzüne bakarak
Sokak ortasında öpüşenlere ne diyorsunuz?
Cevapla