Şu kapalı olup da sokak aralarında öpüşen kızlara ne diyorsunuz?

şu kapalı olupta sokak aralarında öpüşen kızlara ne diyorsunuz sakın kimse yanlış anlamasın bende kapalıyım ama kız olduğuma utanıyorum geçen gün sınıftaki arkadaşım kapalı ama diyorki bana erkek arkadaşımı eve getirdim öpüştük herşey çok güzeldi ben mi çok geri kafalıyım yoksa? benim amacım kapalı ya da kapanmayan kızlara laf atmak değil benim ablam kapalı değil mesala abimin eşide bu benim tercihim kapalı olan kızlar yapabilir demiyorum bence hiç bir kıza yakışmıyor ama kapalılık çok farklı sonuçta saçlarını kapatmandaki temel amaç erkeklerin görmemesi ve sen gidip sokak aralarında erkeklerle öpüşüyors birlikte oluyorsun burada görüyorum sevgilimle nasıl birlikte olabilirim diyen kızları neden sadece kızlar çünkü kızlar erkeklerden öndedir namus onlarda biter erkekler yanlış anlamasın ne demek istediğimi umarım anlamışsınızdır
Güncellemeler
+1 yıl
zaten hiç bir kıza yakışmadığını belirttim o kimin nasıl okuduğuna bağlı orasında size kalmış artık
Şu kapalı olup da sokak aralarında öpüşen kızlara ne diyorsunuz?
Cevapla