şu kapalı olupta sokak aralarında öpüşen kızlara ne diyorsunuz sakın kimse yanlış anlamasın bende kapalıyım ama kız olduğuma utanıyorum geçen gün sınıftaki arkadaşım kapalı ama diyorki bana erkek arkadaşımı eve getirdim öpüştük herşey çok güzeldi ben mi çok geri kafalıyım yoksa? benim amacım kapalı ya da kapanmayan kızlara laf atmak değil benim ablam kapalı değil mesala abimin eşide bu benim tercihim kapalı olan kızlar yapabilir demiyorum bence hiç bir kıza yakışmıyor ama kapalılık çok farklı sonuçta saçlarını kapatmandaki temel amaç erkeklerin görmemesi ve sen gidip sokak aralarında erkeklerle öpüşüyors birlikte oluyorsun burada görüyorum sevgilimle nasıl birlikte olabilirim diyen kızları neden sadece kızlar çünkü kızlar erkeklerden öndedir namus onlarda biter erkekler yanlış anlamasın ne demek istediğimi umarım anlamışsınızdır
Güncellemeler
+1 yıl
zaten hiç bir kıza yakışmadığını belirttim o kimin nasıl okuduğuna bağlı orasında size kalmış artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar