Bir keresinde “çocukların psikolojisini bozuyorsunuz” diyen birine denk gelmiştim. Çok komikti😂


Ben de öpüşürüm ıskdkd
Şaka falan Bu arada ne tepki vericem yürür giderim yani banane.
Bir keresinde “şşşooooowwveee çocukların psikolojisini bozuyorsun“. Diyerek bağıran ve kafamıza süpürge fırlatan bir hanım ablaya denk gelmiştim 😂😂
Mxmxndmfmdm
Aaa ne çok ortak yönümüz varmış😂😂
Bende sevdiğim adamı ya da eşimi sokak ortasında öpebilirim ne var ki bunda? Hiçbir tepki vermiyorum. Sokak ortasında milyon tane kadın cinayeti katliam işleniyor seyretmek yerine insanlar önce bu olaylara tepki versinler.
Cevap
4Cevap
Hiçbir tepki olmaz gözümü dikip bakmadan uzaklaşır giderim, rahatsız olan da bakmasın bir zahmet elaleme ne yapıyor diye.
Sevgisini gosteriyor bence
Kavga edene laf yok sevgisini gosterene ayip.
Bu tuhaf geliyor bana 😇
Yoluma devam ederim. Kimseye bakmak veya laf etmek haddime değil.
Sokak ortasında öpüşmek hoş bir şey değil özel denen bir şey olmalı
Tepki vermek anlamsız
gormezden gelirim
hiç bir tepki göstermem insanlar özgür
Tepki vermem beni ilgilendirmez
Tepki vermem 🤷♂️
Ağlarım
kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar