
ortam bide kalabalık ki sormayın😃
bu sizin için sorun olur muydu?
dirseğimi kaburgalarına geçirirdim ben shds

Ben biraz sinirlenip tepki gösterirdim galiba , insanlar ne der diye düşündüğümden değil. Ama sonuçta burası türkiye, yabancı ülkelerde böyle şeyler normal karşılanırken türkiye de pek hoş karşılanmaz. Bir de özelimi herkesin içinde yaşamayı tercih etmem , herkesin içinde dudağımdan öpmesi bizim ilişkimizi basitleştirmiş olur , bi anlamı kalmaz ozaman.
Kalabalık ortamlarda bu tip şeylerden hoşlanmam. Her şeyin bir yeri vardır. Tensa yer olsa ilk ben öperim zaten ama kalabalık yerde olcak işler değil. 😌
Bu onun beni öpeceği son an olurdu. En baştan anlaşırım ben, ilişkimiz ikimize özeldir ve sen sokakta beni öpecek kadar azgın kadın karakteri çizemezsin.
Eskiden umursamazdım.
Hatta sokak ortasında çok kez sevgilimle opusmusumdur. Beni kucağına alıp döndürmüştür falan .
Tabi ergenken güzeldi bunlar.
şu an böyle birşey yapsa kızarım. Zaten opusmekten de soğuduk
Coronasi, herecosu her türlü hastalığı var.
Yeni bide uyuz türedi 🙄
Cevap
61Cevap
Tomlumsal Bir Hata derim... İyi Yetiştirilmemiş Evlatlar Derim . Edep Yok. Haya Yok Derim. Bu İnsanlar İnsanlığından Çıkmış Derim Malesef ...
Herşeyin Bir Zamanı Ve Yeri Vardır ... Özel Yaşantının Bile ...
Şimdiki İnsanlarda Saygı Kalmamış Sevgi Kalmamış Edep Kalmamış Haya Kalmamış ... Yokuş Aşşağıya Cehenneme 500 km Hızla Gidiyoruz Uyanan Yok Herkes Dalmış Dünyanın zevkine şafşafatasına Gafletine Yazıklar Olsun Böyle İnsan Yetiştiren Topluma . Ecdadımız Kalksa Milleti Size Bu Yaptığımız Fetihleri ve Toprakları Boşuna Emanet Etmişiz Derler Ve Suratlarına
Tükürürdü Ne Yazıkki ...
Şaşırırım önce 10 saniye donakalırım sonra da bi tane tokadı basarım dsfsa
Sacmalik bence öyle seymi olur tamam insanlık çığrından çıkıyor ama birazda edep yahu
Dudaktan öpmesine izin vermem ama böyle bir şey yaparsa hem dudaktan öptüğü için hem de sokak ortasında yaptığı için çok kızarım belki vururum
Sevgilim olacak kişi beni kalabalık ortamlarda öpmeyeceğini bilir. Haddini aşıp böyle bir hata yaparsa da dirseğim karnına doğru yol alır 🙄
Öptü bende öptüm sonra bir teyze gelip eve gidün dedi
Herkes kendi kıcına baksın insanların ne düsündüğü umursayarak hayat yaşanmaz.
Sokak ortasında beni dudağımdan öpecek adam benim sevgilim olamaz zaten
@Selamşişkolar. Belli sınırları olmalı insanın🙂
Tokadı yer :D Güldüğüme bakmasın hakikaten yer yani... :)
İstanbul vs yerde bende öperim 😂 ama ben şimdi Rizeliyim yani orda opse ben onu bizimkiler de beni öldürür

Kesin 🙄
Sinirli kız eger, yanaktan ise hoşuma gider. Diğer türlü olmaz sokak ortasında kırmızı cizgim var Benim
Bu benim için çok normal bir şey olmuştu galata kulesinin çevresini bilirsiniz kalabalıktır hep orda pat diye opmuştu ya da sahilde oturup piknik yaparken pat diye opmustu yolda yürürken belediye otobüsünde ortam fark etmiyor onun için her türlü öpüyordu neyse çıktı gitti hayatımdan
@kartalrç rahatsızdim ama kaybetmemek için susuyordum yine kaybettim
Kendi semtimde buna karşıyım 🙄kac kere uyarmisligim oldu
Sokak ortasında öpmesine izin vermem ki. Belki yanaktan olabilir çünkü abartıyı sevmiyorum.
Tabi biraz utanirim ama yine de mutlu olurum sarılırim
Böyle durumlarda 'haram bro' diye tepki vermeyi çok seviyorum büyük ihtimal onu derim
napıyosun manyak derim ksfjglgthlskgj sonra sarılırım heralde
Herkesin sokak ortasında utanmadan sevişeceği ve seks yapacağı günler yakın.
Bana böyle yaklaşacak biri sevgilim olamaz ne sokak ortasında ne de baş başa !
sorun benim için çok kızarım ben böylesi bişeye en nefret ettiğim şeyler insan içinde
Benim hiç sevgilim olmadı yapan olsaydı onu orda direkt boğar bert ederdim
Senin nasıl hiç sevgilin olmadı? Bence sen istemedin dimi
@bilmiyomyaağ evet ben istemedim erkekleri sevmiyorum çok soğudum hepsinden kimseye güvenmiyorum
O kadar haklısın ki seninle aynı fikirdeyim
@bilmiyomyaağ bu devirdeki erkekler ne hale gelmiş kadınları asıp kesiyorlar kadınlara istediği gibi muamele edebiliyorlar onunla kalsa iyi kadınları sadece seks makinesi gibi görmeleri en çokta bu canımı sıkıyor. Allah biz kızları ve kadınları korsun
Amin. Kadın =s. KS olmuş artık. Kadınları tatlı sanıyorlar hepsinden denemek istiyolar amaa bizim kadınlarımızda da suç var bi yanlışı olanları bıraksınlar direk baksana buradaki 40 50 yaşındaki adamlar burada istediği kadını maddeler halinde yazıyo diğerleri desen çirkin anca burdan 3 5 kadın ayartma derdinde
@bilmiyomyaağ kız çok doğru dedin keşke herkes sesinin gibi düşünse ne güzel olurdu kız dediğin biraz ciddiyetini, terbiyesini korumalı. Öyle olana ben hemen engelliyorum çünkü çok soğudum çünkü bilsinler ben basit bir kız değilim
Evet. Bizimkiler bi yüz vermesin aldatmanın A sı kalkar ortadan tabi bazılarının suçu yok adam gidip sevgilim yok diyi o kız nerden bilsin. Abi günde 20 mesaj gelir mi ne bu abazalik
@bilmiyomyaağ ne 20 si o olsa iyi ben Telegram kullandığım ilk vakit 60 kişi bana mesaj attı şimdi ise engellediğim kişi sayısı üçnbin hiçbirine yüz vermedim sen de haklısın arkadaşım
Allah iyilerle karşılaştırsın
@bilmiyomyaağ Amin kardeşim amin
Aile içinde yaparsa çekinirim ama normalde hoşuma gider, sevildiğimi hissederim ne güzel işte.🤤
Çok utanırım, zaten napıyorsun diye tepki veririm ama gülerim hahha :dd
Ulu orta öyle yaşamayı sevmem. Nazara inanırım.
Bir de öylece. Şaşıp, kalıp afallarım herhalde.
Ufak bir buse olabilir ama şapır şupur öpmesini istemem.
Niye problem olsun. Sevginizi her yerde gösterebilmeniz ne kadar güzel bir şey.
Uyarırdım buna firsat vermem sen ne yapıyorsun hey defol git derim
Ben bı tepki vermezdim ama Tenha bı yerde öpmek gibisi yok 🥰
Yayılacaksa, yaşanacaksa, görülecekse bu aşk olsun, tutku olsun. Hiçbir şey demem.
Deligızzzzzzz derim ayıp ayıp diye trip atar giderim...
benim için sorun olmaz, bende onu öperim dudağından.
Başıma geldi bir kez , çok kötüydü . Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalıştım of of bir daha yasamamak dileğiyle.
Yanaktan olsa ya da bir buse zaten tepkiye gerek kalana kadar biter ve o kadar sorun etmem ama öpüşmek olmaz.
o anki keyfime bağlı
hoşuma gitmişse kiz ne kadar isteklisin hadi bi yere gecelim orda devam edelim derdim
Dayak yemediğim için tepki toplardık ama öpmek yerine vursaydı bizim halkımız bunu normal karşılardı öpmeyi dayaktan daha kötü gördükleri için
Bende öperim insanlar da adam öldürmüşüz gibi tepki verip bakmasın ozaman. Adam mı öldürüyoruz, bi başkasına zarar mı veriyoruz. Sevgimizi gösteriyoruz altı üstü onu da dert edecek olan çıkmasın evden
Bende aşko
Bazen yapıyo bunu özellikle ilk zamanlarımızda. Ben sınırlarım olduğu için özellikle utangaç biri olduğum için hoşlanmıyorum bu tarz şeylerden. Her şeyin bi yeri zamanı var ayol
Aşkım bize özel bir yere gidelim der, ellerinden tutup çeke çeke götürürdüm :)
Biraz ahlak meselesi orta yerde yapmazdım ayıp denen bişey var hem özel yani niye herkez görsunn istemezdim ama yaparsada o an bişey demezdim ama sonra söylerdim
Sorun olurdu gereksiz hareketler kime neyi ispatlamaya çalışıyl yani
Hiç bişey yapmadığı bişey değil yani erkek sonuçta seviyorsa öper
Nerde öptüğüne bağlı aile ortamında sıkıntılı arkadaş ortamında hoş yabancı bir yerde aşırı tahrik edici
çekingen tatlı kızlardan hoşlanıyorum ama bu kadar girişken bi kız arkadaşımın olması beni şaşırtırdı
Ne bu laubalelik sanki malıyız erkek dediğin sınırnı bilcek
Çok doğru dedibiz 👍
Benim icin sorun olmaz o benim sevgilim bende onun kimseyi ilgilendirmez istediğim gibi öpebilirim:)
Afedersiniz ama biz öpüşüyoruz bile 😊😍😅 nolucak aman
Son şakasını yaptı..
#Vesselam
Devam ederim, onlara ne sjsksj
Tokatı yer, ilişkiyi gözden geçirirdim
Fırçayı yer, ulu orta öpüşmekten hoşlanmam
Bende fransız öpücüğü ile karşılık verirdim.
Problem olmazdı☺️☺️☺️
tatlı bir gülümseme ile karşılık veriridim.
Utanırdım. ama sorun olmazdı.
bende öperim ne yapıcam başka
Bişi demezdim de hiç öpen bir sevgilim olmadı.
bende karsılık verırdım
Şaşırırdım ama hoşuma da giderdi
Bir tepki vermem öpsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?