Kimseyle işim yok bu neyin şikayeti neyin mesajı?

günaydın arkadaşlar bu mesajı okudum anlam veremedim linke tıkladıkdım yoksa hesap silinecek diyor ne yapayım sahte bir şey mi bu yoksa ne ben kimseye karışmadım ki kim beni şikayet etmiş ya da kimler?
Kimseyle işim yok bu neyin şikayeti neyin mesajı?
Kimseyle işim yok bu neyin şikayeti neyin mesajı?
Güncellemeler
+1 yıl
güvenlik kontörüm açık arkadaşlar iki faktörlü kimlik doğrulaması bu işe yarar mı ayrıca hesabıma bir şey olur diye yedek kodlardan SS aldım giriş kodlarım
Kimseyle işim yok bu neyin şikayeti neyin mesajı?
Cevapla