Tanistigim herkesin dertlerini dinlemekten biktim kimse gelip demiyor peki senin derdin ne?

kimse tanisiyorsam kiz olsun erkek olsun ya da yeni tanistiklarim herkes bana kendisinden bahsediyor dertlesiyor artik milletin derdinin dinlemekten biktim arkadaslarimi desen onlari hic soylemiyorum zaten ariyorlar bugun bu oldu soyle oldu ya gercekten ben bu durumdan cok sikildim neden kimse bana neyim var derdim ne diye sormuyor insanlar benim sayemde piskologa bile gitmiyorlar

sizce ben ne yapayim artik onlari aramiyorum bile
okuldakileri deseniz onlarlada konusmuyorum cunku gercekten co ama cok bunaldim bu durumdan bende beni dinleyen birni isterim banan gelince konuyu hemen degistriyorlar aman bosver ya da sala diyorlar
Tanistigim herkesin dertlerini dinlemekten biktim kimse gelip demiyor peki senin derdin ne?
Cevapla