kimse tanisiyorsam kiz olsun erkek olsun ya da yeni tanistiklarim herkes bana kendisinden bahsediyor dertlesiyor artik milletin derdinin dinlemekten biktim arkadaslarimi desen onlari hic soylemiyorum zaten ariyorlar bugun bu oldu soyle oldu ya gercekten ben bu durumdan cok sikildim neden kimse bana neyim var derdim ne diye sormuyor insanlar benim sayemde piskologa bile gitmiyorlar
sizce ben ne yapayim artik onlari aramiyorum bile
okuldakileri deseniz onlarlada konusmuyorum cunku gercekten co ama cok bunaldim bu durumdan bende beni dinleyen birni isterim banan gelince konuyu hemen degistriyorlar aman bosver ya da sala diyorlar
sizce ben ne yapayim artik onlari aramiyorum bile
okuldakileri deseniz onlarlada konusmuyorum cunku gercekten co ama cok bunaldim bu durumdan bende beni dinleyen birni isterim banan gelince konuyu hemen degistriyorlar aman bosver ya da sala diyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar