Çevremde kimse kalmadı herkes derdini anlatıp gidiyor sizinde böyle mi?

Ben onları dinliyorum cevap veriyorum kendi derdimi anlattığımda kısa cevap ve yine konuyu kendisine çeviren insanlar... tek ben mi yaşıyorum bu problemi? Herkesten sıkıldım yeni insanlarla tanışmak istiyorum ama nerden?
Çevremde kimse kalmadı herkes derdini anlatıp gidiyor sizinde böyle mi?
Cevapla