Cidden 21. yüzyılda uğraştığımız mevzulara bak. İstemiyorumun anlamı istemiyorumdur. Takıntı haline getirip, küfür edip, fake hesaplardan rahatsız etmenin anlamı ne? Polise şikayet ediyoruz onlar da ayrı kafa, dalga geçer gibi işlem yapıyorlar. Şikayeti öğrenince de şikayetçi olursan intihar ederim diyor bu sefer. Gerçekten insanların büyük sorunları var. Erkekler, biz size bir günde küsmedik. 😂
Hayır cevabından sonra saldırgan ve takıntılı davranan erkeği şikayet etmek suç mu?
İşte böyleleri yüzünden erkeklere karşı kadınların tavrı mlsf ön yargılı oluyor. Çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede kurtulursun. Kafası olgunlaşmamış hala ergen akıllı biri işte ne desen anlamaz, dinlemez bu tipler.
şikayetçi olursan intahae ederimi görünce eskiden ayrılırsan intahar ederim dediği için ayrılamadığım eski sevgilim geldi aklıma. şükür ki karıların topundan kurtuldum demek ki böyle dengesiz erkekler de çıkıyor
Zaten anca Türk film repliklerinde görmeliyiz bu tür konuları. Ne bu sevgili olunca notere de gidelim. Nefret ediyorum bu sığ düşüncelerden. Kimse kimsenin sahibi değil, kimse kimseye de ait değil. Kendinize sayginizi kaybetmeyin
Yok ya tırsak biri zaten, bana kalsa şikayete değmez ortada ilişki bile yok kafeye gidip çay içmekten ibaret ama kendisi ısrarcı oldu davranışlarıyla ben de gerekeni yaptım