Tartışmada erkek neden cevap vermez öfkesinden mi sevgisinden mi ya da haksız olduğu için mi?

Ne zaman tartışsak ben ona biseyler yazarım oda hiç cevap vermez bende öfkeden deliye döner daha çok yazarım oda en sonunda engeller ertesi gün engeli kaldırır sorunca sevgimden kıyamadım der seni d istemiyorum der ama ben yinede emin olamıyorum duymak istiyorum herşeyi sevgisini öfkesini anlamıyorum bir insan neden tartışmadan kaçar haksız olduğu için mi ya da incitmekten korktuğu için mi
Tartışmada erkek neden cevap vermez öfkesinden mi sevgisinden mi ya da haksız olduğu için mi?
Cevapla