Arkadaşlar ben 4 yıl önce eski. sevgilime şans verdim tekrardan zaten defalarca bana hatalari yanlış konuşmaları oldu ona rağmen azda olsa duygum var diye konuşmak istedim. benim bir hatam var başbaşa kalmak istedi bnde güvendim gittim satılmasına opmesine izin verdim. izinn verdim diye daha fazlası istedi. sarilmasina izin verdim diye ilerisi olcak diye bişey yok. bende baktım. basim. belaya gircek diye bidaha başbaşa kalmak istemedim. tepki verince benimde hakkım var dedi küfür etti bana öğünden beri konuşmadım bide goya seni unutamadım deyip peşimden koşan oydu sevgiye inanmıyorum zaten beni seven biri olsa küfürlü konuşmazdı
Güncellemeler
+1 yıl
Düzelir diye güvenmeye. calistim yok olmuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer