Annem beni yaşadığım için suçlu hissettiriyor?

Öncelikle 18 yaşındayım annemin psikolojisi bozuk ilaç kullanıyordu bıraktı. Anneme bir şey anlatırım boş bir duvar gibi dinlemez sürekli ne dedin der 10 kez aynı şeyi anlatırım. Artık anlatmıyorum. Sürekli iş yerinde yaşadığı sorunları bize anlatıyor tekrar tekrar iş yerinde yaşadıklarını evde yaşıyor her şeyi kafasına takar. Yaşadığım sorun da beni sürekli bir fazlalıkmışım gibi hissettirmesi geçen gün evde yoktum dedi ki ev çok güzeldi ses yoktu sensiz daha huzurluydu. Bugün de bana senin yüzünden hayatımı yaşayamıyorum hep bir masrafsın bir türlü okuman da bitmedi üniversiteye gideceksin yine masraf senin yüzünden istediğim her şeyi alamıyorum. Ya canım olsaydın ya da çok zeki olup seninle ilgilenmeseydim diyor. Bu sözleri duyacak şeyler yapmıyorum inanın ama annem her zaman beni aşırı eleştirir asla tatmin olmaz başarılı bir insanım sürekli ders çalışıyorum ama kendimi o kadar kötü hissediyorum ki gerçekten çoğu zaman kendimi asmayı düşünüyorum artık onlar da benden kurtulmuş olur hayatlarına bakarlar.
Annem beni yaşadığım için suçlu hissettiriyor?
Cevapla