Bugun hic iyi bi haber almadım bi baktım etrafıma içimi açıp kendimi anlatabilcem hic kimse yok siz olsanız ne yapardınız?

Her insan boyle seyler yaşıyordur elbet ama sağlık ölüm bunlarda insan bi dayanak güç kuvvet ariyo bulamadiginizda siz naparsiniz ben avazım çıktığı kadarr ağladım otobüse bindim varana kadar tek aglicam biliyorum çok saçma bi şekilde aklima burası geldi içimden dua edip ağlamaktan başka bisi gelmiyo.
Bugun hic iyi bi haber almadım bi baktım etrafıma içimi açıp kendimi anlatabilcem hic kimse yok siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla