ne arkadaşım var ne dostum ne sevgilim hayatta kimsem yok orta okul yıllarımda lise yıllarımda hep beni küçük düşürdüler aşağladılar alay ettiler
aynı şey askerdede oldu askerliğimi yaptım halen dostum yok arkadaşım yok hiç kimsem yok derdimi anlatacak sevincimi anlatacak bir kişi bile yok :(
millet arkadaşları ile gezer tozar ama ben hep tek gezerim
insanlar hep beni eziyorlar girdiğim her ortamda eziliyorum :(
intiharı düşünüyorum ama günah olduğu için yapmıyorum
aynı şey askerdede oldu askerliğimi yaptım halen dostum yok arkadaşım yok hiç kimsem yok derdimi anlatacak sevincimi anlatacak bir kişi bile yok :(
millet arkadaşları ile gezer tozar ama ben hep tek gezerim
insanlar hep beni eziyorlar girdiğim her ortamda eziliyorum :(
intiharı düşünüyorum ama günah olduğu için yapmıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
baksana burada bile bizi ipleyen yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar