Hayatta kimsem yok benim benim yerimde olsanız ne yapardınız?

ne arkadaşım var ne dostum ne sevgilim hayatta kimsem yok orta okul yıllarımda lise yıllarımda hep beni küçük düşürdüler aşağladılar alay ettiler

aynı şey askerdede oldu askerliğimi yaptım halen dostum yok arkadaşım yok hiç kimsem yok derdimi anlatacak sevincimi anlatacak bir kişi bile yok :(

millet arkadaşları ile gezer tozar ama ben hep tek gezerim

insanlar hep beni eziyorlar girdiğim her ortamda eziliyorum :(

intiharı düşünüyorum ama günah olduğu için yapmıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
baksana burada bile bizi ipleyen yok
Hayatta kimsem yok benim benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla