İkiz bebek bekleyen Georgina Rodriguez ve Cristiano Ronaldo çiftinin yeni doğan oğlu hayatını kaybetti. 💔“Bir babanın yaşayabileceği en büyük acı. Oğlumuz, sen bizim meleğimizsin. Biz, seni sonsuza kadar seveceğiz.”Rodriguez-Ronaldo çifti ikiz bek beklediklerini bu görselle duyurmuştu. #kafamıngüzelligi
Cristiano Ronaldo yeni doğan oğlunu kaybettiğini duyurdu. Siz hiç evlat acısı yaşadınız mı?
O kadar zenginsin yakışıklısın başarılısın ama yine de şu fotoğrafların yansıttığı şekilde b0k gibi bir hayatın var. Gerçekten inanılmaz. İnsanlık suçu gibi bi şey.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
kadın hamileyken film çekti nazara geldi bence. Zaten bu çiftin öz olarak sadece bir kızları vardı ama ikiz bebeklerden hayatta kalan yine kızmış, bir tane oğulları olacakmış gitmiş işte.