Ronaldo ve Rodriquez çifti ikiz bebeklerinden erkek olanın vefat ettiği haberini paylaştı. Evlat acısından büyük acı var mı?

Çok üzüldüm.

Ronaldo paylaşımında ikizlerden biri olan oğullarını kaybettiklerini söylemiş ve kızımızın hayatta olması bir nebze acımızı yaşama gücü veriyor.. Anne baba olarak en büyük acıyı yaşıyoruz demiş.
Ronaldo ve Rodriquez çifti ikiz bebeklerinden erkek olanın vefat ettiği haberini paylaştı. Evlat acısından büyük acı var mı?
Ronaldo ve Rodriquez çifti ikiz bebeklerinden erkek olanın vefat ettiği haberini paylaştı. Evlat acısından büyük acı var mı?
Cevapla