Ronaldo paylaşımında ikizlerden biri olan oğullarını kaybettiklerini söylemiş ve kızımızın hayatta olması bir nebze acımızı yaşama gücü veriyor.. Anne baba olarak en büyük acıyı yaşıyoruz demiş.
Ronaldo ve Rodriquez çifti ikiz bebeklerinden erkek olanın vefat ettiği haberini paylaştı. Evlat acısından büyük acı var mı?
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Ronaldo ve Rodriquez çifti ikiz bebeklerinden erkek olanın vefat ettiği haberini paylaştı. Evlat acısından büyük acı var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Parayla mutlu olamamanın örneği. Allah kimseye yaşatmasın
Para ile ne alakası var? Zengin olmayan bir çift çocuğunu kaybettiğinde ne diyecektin?
Paranın her kapıyı açtığını düşünenler var.
Çok zor bir durum , kimse yaşamasın..
Evet bende duydum Allah rahmet eylesin 🙏
Üzücü bir haber gerçekten
Allah kimseye vermesin. Çok zordur.
Evet var
Neymiş
Yazik ya
Çok üzücüdür