Kişiye göre değişir kimileri evlenmek istemez kimileri de hayatında biri olsun ister ev eşi olsun çocukları olsun ister öyle daha mutlu hisseder kendini tabi ki evlilik büyük bir sorumluluktur yürütmesi zordur ama şu hayatta neyin zorluğu yok ki üniversite okumak da zordur ama kimse şikayet etmiyor mesleğini alana kadar sabrediyor. Polislikte zordur itle kopukla uğraşıyorsun yaralanıyorsun sakat kalıyorsun ama şikayet etmiyorsun vatan için canım feda diyorsun daha bir sürü örnek var. Ama evliliğe gelince kimse yürütemiyor nedense en zor işleri başaranlar kendi eşine sabredemiyor iki çocuğu yetiştiremiyor ben anlamıyorum bu insanları 😏🤔
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılValla 60 70 yaşına geldiğinde yolunu gözlediğin evlatların olmayacak torunların olmayacak bir hayat arkadaşın olmayacak ne bileyim ben bos anlamsız hissederim
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıl
Ben olayı en iyi açıklayan yazı bu
11 Yorumla- +1 yıl
Bence*
Ben o görüşe katılmıyorum, genetik özelliğinden kaynaklıdır, bazı insanları görüyorum yaşı 25 Ken saçlarına kızlar düşüyor, sorunca anneminde babasınında öyle olduğunu söyler, batısında 60 yaşına gelmiş saçlarında beyaz yok, bence insanlar 2 doğumdan fazla yapmaz beslenmesine dikkat ederse bekarlardan fazla yaşar, bekarlar evlenemedim, sresliyim diye ister istemez bu durumdan etkilenir, evde bütün işleri alışverişi kendisi yapması gerekir o yüzden daha fazla yıpranır, tabidirki işi akışına bırakır dert edilmezse fazla sorun olmaz. Herkese genc kalmayı mutlu olmalarını dilerim
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvli kuzenimle yıllar sonra görüştük.
Bana hiç değişmemişsin sen ne güzel dedi. Daha evlenmedim kuzen demiştim. Bir an duraksadı ve çok haklısın demişti 🤣🤣12 Yorumla- +1 yıl
Biraz öyle olmuştu 😅😅
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsan doğru kişiyle evlenmeyince ve aşkı yaşayamayınca evlilik kötü derler; yani Türk evliliklerinin çoğunluğu. Günümüz kızları yani benim yaşlarımdaki Türk kadınları; erkekte en az 1.85 boy, geniş omuz, yakışıklılık, zeka, eğlenceli bir kişilik, büyük penis vb. şeyler istiyor ve bu özelliklerin hiçbirine sahip olmadığım için evlenemeyeceğim çünkü herhangi bir kadın tarafından sevilmeyeceğim ki lanet olsun o kadar çok istenebilecek, hayal edilebilecek şey varken benim en çok istediği şey mutlu huzurlu, çoluklu çocuklu aşk evliliği ama dediğim gibi imkansız. Karşımızdaki kişiye bencil biri olarak iyi davranmadığımız, onu gerçekten sevmediğimiz ve ona istediğimiz gibi davrandığımız için mutlu olamıyoruz yani Türk çiftlerin geneli böyle. Başka kendini sonra da karşındaki insana iyi davranıp, onun ve kendi mutluluğunu düşünüp onu gerçekten seveceksin ki mutlu olasın. Fakat bunu kimse yapmıyor. Yabancıların geneli bunu yaptığı için bu yüzden geneli mutlular. Aklınızı kullanın.
011 Yorumla- +1 yıl
Çok özür diliyorum rahatsız ettiğim için ama hayata karşı hiç bir amacıma ulasamayacagim gözüyle yaklaşırsaniz olucagi varsada olmuyor maalesef. İsterseniz bakılmayacak durumda olun ama doğru kişinin nerden geleceği gerçekten belirsiz. Genç yaşta evlenip mutlu , var çocuklu yuva kuracaksiniz diye bir kural yok. Belkide aradığınız mutluluk belli bir yaştan sonra karşınıza çıkacak. Ama ne olursa olsun siz inancınızı kaybetmediginiz sürece hiç bir mutluluga ulaşılması güç değil... Tekrardan kusuruma bakmayın lütfen...
Cevap sahibi+1 yılNeden özür diliyorsunuz? Ne güzel, düzgünce düşüncenizi belirtmişsiniz asıl ben özür dilerim yani alsksslsş Dediğiniz gibi öyle bir kural yok ama zaten benim için bir kural değil; bir istek, hayal... En çok istediğim şey olduğu için ve bunu yaşayamayacağımı bildiğim için inancım kalmadı. Beni rahatsız etmediniz kesinlikle ama bu düşünceniz ve üslubunuz için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Bu sitede biraz insanlarin yanlış anladığını farkettim. Bu yüzden yanlış anlaşılmak istemedim. Ama gerçekten içinizdeki niyet kötü olsaydi bu şekilde mutluluk hasreti kuran cümlelerde bulunmazdiniz. Umarım aradığınız huzur ve sevgi çok yakindadir ve bunu en güzel şekilde bir ömür yaşarsınız :)
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum, ters insanların ters anlayışları benim de başıma geliyor. Dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Umarım sizin istekleriniz de en kısa sürede gerçekleşir ve siz de güzel bir ömür yaşarsınız (ömrünüz güzel geçiyorsa, daha güzelini yaşarsınız umarım). 😊
Cevap sahibi+1 yılSiz de çok iyi niyetlisiniz. Hata, bunu anlayamayanlarda.
Cevap sahibi+1 yılEvet, hayırlısı... 🙂
Cevap sahibi+1 yılNe güzel; sizi bu düşünceniz için tebrik ederim.
Cevap sahibi+1 yılBu arada böyle sürekli cevap yazdım, lütfen beni yanlış anlamayın; amacım sizi rahatsız etmek değil. Sadece cevaplarınıza iyi cevaplar vermek istedim, lütfen siz de beni yanlış anlamayın, daha da rahatsız etmeyeceğim. Kusura bakmayın.
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeyen arkadaşlarım var dipçik gibiler , ilik gıbıler maşallah 😂
28 Yorumla- +1 yıl
Dıpcık gıbı olanlara mı , ilik gıbı olanlara mı bu tepkı 😂
- +1 yıl
İlik gibilerden uzak durur musun? Ben bir şey deneyecem süpermod 😂😂😂
- +1 yıl
Hepsı mı ÇIL DI RI YO RUM saçlara bir su , jöle vurayım ben 😂😂
- +1 yıl
İlik dıyorum ya kadınlar ayakkabı almıyor bak dusun NAL çaktırıyorlar. elim ayağım tıtrıyor su an 😂
Mental olarak o kadar. 😀 Sağlık bu durum ile tamamen ölçülmez yine de.
122 Yorumla
u +1 yılElbette 😀
- +1 yıl
Sence ek neler olabilir? 😀
u +1 yılStres başlı başına yeterli bence, evlilikte de geçim derdi falan filan derken mental olarak çöküyorsun ek olarak bir şeye gerek yok gibi...😀😀
- +1 yıl
Bekarlıkta da o sıkıntı oluyor. 😀 Evlilik sadece sorumluluk gerektirir. Anlayan insanlara daha düzenli hayat sunar.
- +1 yıl
Stres hepimiz de olan durum gündelik hayatta. 🧐
u +1 yılAh ahh😀😀
Bekara Hanım boşamak kolay ahaha🤣- +1 yıl
Bunu diyeceğini biliyordum. 🤣🤣🤣
Benden ufak kardeşime benziyor huyun. 😀
Şimdi tartışma çıkacak bak. 😀
Bekarız tamam da boşamak işimiz olmaz. 😀🧐
u +1 yılSinir ediyorsun hemen insanı ama 😀😀
Yok yok kavga etmem seninle biraz takışırız o kadar 😀😀😀- +1 yıl
Sinir etmek benim işim.
Aynı huy işte. Oda takışır illa bir konu bulur. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Alevli olması biraz iyi yoksa evde skeçler havada uçardı. 😀
u +1 yılSelam olsun dertdaşıma🤣
- +1 yıl
Aleykum selam...🤣🤣🤣 Aman duymasın arar falan. Telefonda bile tartışabilir. Yok suskun olduğum zaman diyor ki susma abi patlat bir konu diyor. 😀 Eniştem git uğraşma diyor. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
En son alışverişte bir şey unuttum diye iftara kadar söylendi. 😀 Yorgundum bir şey diyemedim. 🤣🤣🤣
u +1 yılYani sen ona çok mu konuşuyor diyorsun bu demek oluyor ki bende çok konuşuyorum 😀😀
Niye unutuyorsun hem haklıı😀😀😀- +1 yıl
Sussam bile konuş der. 😀 Ablam araya girer arada sen büyüksün süs der. 🤣🤣🤣 O kadar şey söyledi ki bir de üstüne alışveriş yaparken aradı söyledi. Bir tanecik bir şey unuttum. Oda tatlının malzemesiymiş. Bende tatlı yerine börek yap dedim. Zıkkım olsun dedi. Afiyet olur bana dedim. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Eş*k şakalarıma maruz kalıyor işte, ne yapsın. 😀
u +1 yılHahaha yalnız muhabbet efsane olmuş ya ben olsam gülme krizine girerdim 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Arkadaşları arada denk geliyor ve gülüyorlar. Ne güzel böyle abi kardeş diyorlar. Sormayın diyorum. Kaşığa girecek kalıbım olsa bir kaşık su da boğar ama o kadar büyük kaşık yok diyorum. 🤣🤣🤣
Tanısan zaten iki kişi uğraşırsınız. 😀
u +1 yılO zaman kaçacak delik ararsın işte 😀😀
- +1 yıl
Kesinlikle ararım. Biriyle uğraşamıyorum. 😀 Daha sınırlı olduğu konu var bana. Dur bakalım neler olacak, sonraki karşılaşma. Kulaklarım iki gün önce çınladı. 🤣🤣🤣
u +1 yılAllah kolaylık versin diyorum 😀
Iyi geceler 😊- +1 yıl
Teşekkürler kardeşim benim.
Adana'da iyi geceler...☺️
İyi sahurlar...🙏🙏🙏
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılYani bi yandan öyle evlenince erkenden yaşlanıyorsun zaten tabi bu evlilikten değil insanların bozuk olduğundan niye evlilik yapıyorlar neden evlilik yapıyorlar bilmiyor hiç kimse gerçi hiç bir şeyi bilmiyor
20 Yorumla
+1 yılEvlilik insanı yaşlandırıyor 😄
Mutluluğun sırrı bekarlıkta.28 Yorumla- +1 yıl
Hatadan dönmeye bile çok geç kaldık 😄
- +1 yıl
Neyse sen kafaya takma ben ayarlıycam ikimiz adına bir şeyler fjfjg
- +1 yıl
Dağa kaldıracam 😄
- +1 yıl
😘😘😘
evet öyle tabiki sağlık lı bir defa gülüşkleri gerçek hayalleri için çaba harcayan emek veren kişiler ama bak evlililere onun için yaşayıp sonunda aldıgın sonuç keşek o hayatıma girmeseydi keşke o beni bulmasaydı okaderim olmasaydı keşke görmeseydim de bu hayatın sonunu yaşamasaydım
00 Yorumla
+1 yılBu tezi doğrulamak için evlenmeyi düşünmüyorum bakalım on yıl sonra evlenmiş kardeşimden daha mı genç göreceğim bunu test edeceğim :)
kafa olarak daha rahat oldukları için stres yapmıyorlar bekar insanlar o yüzden hem vücut olarak hem de kafa olarak evli insanlar kadar yorulmuyorlar00 Yorumla
+1 yılNormal de tam tersi. Ama günümüzün toksik ilişkileri huzur yerine sıkıntı veriyor. Bu da dinsizlikten kaynaklı bir şey.
30 Yorumla
+1 yılÇok sağlıklıyım. Çünkü hiç ciddi bir durum yaşamadım. Yaşımdan küçük durmam da sanırım bu avantaj 😂
10 YorumlaBen 32 yaşındayım hiç evlenmedim, Bu tez doğruysa dahi evlenip sağlıksız olmayı 10 sene eksik yaşamayı tercih ederdim :D
12 Yorumla- +1 yıl
Tamam bekarken kafam rahat ama sanırım sürünceme seviyorum ben :D
- +1 yıl
Rahat batıyo :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe alaka ne alaka. Benim 13 yaşımda saçıma ak düştü. 23 yaşındayım sakalima ak düştü. 13 yaşında evlenmiş miydim ben? Sağlıksız mıydım? Hayir gayet sağlıklı birisiyim. Şimdi de evli değilim. 23 yaşındayım hala. İnsanlar ya genetik ya da stres yüzünden çöker
00 YorumlaKağıt üzerinde yapılmayan bir evlilik mi yoksa hiç bir şekilde karşı cinsle sevgili olarak dahi yaşamamak mı? Hem evlenmeyip hem karşı cinsle hiçbir şekilde ilişkisi olmuyorsa o tarz insanların da sorunları oluyor kaçınılmaz 🙂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılGülmekten katıldım ne alaka mutlu bir aile de de insanlar sağlıklı olabiliyor , evlenmeyen yalnız takılan bazı arkadaşlar belli zaman sonra hayali arkadaşları olduğuna inanıyor.
00 Yorumla
+1 yılEvlendiğiniz insan sizi hizmetkarı ve çilekeşi olarak görüyorsa evet. Fakat amacı hayat arkadaşlığı ise sanmıyorum;yükler paylaşılır.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 558 cevap paylaştı.
+1 yılDert yok tasa yok cocuk yok uğraşacak bir koca yok kaynana yok görümce elti eş akrabaları yok daha ne olsun
20 Yorumla
+1 yıltabi tabi kesin oyledir alt takimlari sor sen wpwpwp demi asko puruzsuz falanmis faso fiso kuruyup gider o gul sulanmazsa wpwpw @real_animegirl
10 Yorumla
+1 yılKızlar Bir Adım Öne Sanmıyorum 🥱
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Kesinlikle doğru aynı şey erkekler içinde geçerli evli çocuklu arkadaşlarım benden 5 yaş büyük gösteriyor
02 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ve hiç doğum yapmamış olmamasıda bir etken oluyor evlilik yapmamasının yanına
Doğum çoğu kadını çökeltiyor çünkü00 YorumlaAlakası yok evlenen yüzü pürüzsüz rahat yaşayan tanıdığım bayanlar var... ama yanlış kişi ile evlenirse tabiki her şey ondan etkilenip kötüye değişir
00 Yorumla
+1 yılSürekli ilişki kovalamak daha yorucu. İnsan hayatı paylaşmak sevmek sevilmek yol arkadaşı ister hayatında.
00 YorumlaBizim buralarda bir teyze vardi 113 yaşına kadar yaşamış 8 kere evlenmiş tabi daha da evlenmiş ama hatirlamiyordu rahmetli oldu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı. Güzelliğimin pürüzsüzlüğüm sırrı bu mu acep😀
12 Yorumla
+1 yılAynen öyle ben de evlenmeyeceğim asla. İyi taktik valla.
00 YorumlaOnunda illaki zorlukları vardır. yalnızlık gibi. İleriki yaşlarda daha çok anlarsiniz
00 Yorumla
+1 yılBence de sağlıklı yaşamın sırrı, sonsuza dek bekar kalmak.
10 Yorumla
+1 yılEş dırdırı, çocuk eziyeti çekmedikleri için daha dinç duruyorlar genelde
00 YorumlaRuh ikizimi bulana kadar evlenmiyeceğim, doğru bekarlık bıraz daha öyle :D
00 YorumlaYani bir yerde evet gibi ilerki yaşlarda sorun oluyor yanlız 😅
00 Yorumla
+1 yılDoğru hayat arkadaşı seçip Doğru yaşayanlar bana göre daha iyi.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 810 cevap paylaştı.
+1 yılGenetiktir benim teyzemelrde öyle yaşını göstermezler
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılYok be ya ne alaka evlenmese başka şeyler sağlığını bozuyor ya sinir hastası çıkıyor ya başka bir şey oluyor 😂
00 Yorumla
+1 yılTurp gibiyim.. Doğru sanırım.. 😄
11 Yorumla
+1 yılErkeklere ve erkek kavramına bakış açısı yerlerde gezen kızları görünce benim de evlenesim gelmiyor zaten.
Sizin gibi kızlar mesela.03 Yorumla- +1 yıl
Engelle.
- +1 yıl
Verecek cevabin yok cunku.
+1 yılevlilik insanı yaşlandırıyo
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Yani genel anlamda öyle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerden uzak durmuş 🤣🤣
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılYani sıfır yıpranma 😂
10 Yorumla
+1 yılEvlenmeyelim güzelliğimizi koruyalım 🤗🤭
10 Yorumla
+1 yılHiç de öyle değil. Ben 1 senedir evliyim ailemin yanindakinden binkat rahatim
00 Yorumla
+1 yılEn azindan akıl sağlığı yerindedir
00 YorumlaFiziksel ve ruhen daha sağlıklı oluyorlar
00 Yorumla
+1 yılZüğürt tesellilerine inanmıyom :-//
00 YorumlaTabi canım hayat bize güzel 🥳
00 Yorumla
+1 yılKendine bakan insanlar her zaman sağlıklıdır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılruhen kesinlikle daha sağlıklılar :)
00 Yorumla bence evet yıpranmamış oluyorlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Evlenmeyin Amazonlar gibi yaşayın
00 Yorumla
+1 yılDaha genç göründükleri kesin
00 Yorumla
+1 yılUzun ömrün sırrı da hiç evlenmemek diyorlar
00 Yorumla
+1 yılhayat enerjisi sönmemiş.. ne güzel.
00 Yorumla
+1 yılOlabilir, ben öyle yapacağım.😃
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet evet evet 😀
Üç evet ile uğurlayalim seni00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılpsikolojik rahatlık ve sağlıklı stres az
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanın en büyük derdi insandır.
cut.00 Yorumla
+1 yılEvlenmeyin evlendirmeyin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
m +1 yılİzindeyiz hocammm
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılGörsele katılmıyorum
10 Yorumla
+1 yılÖylemiymis bekar kalalım o zaman
10 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
