İftiraya uğradım, dedikodum dönüyor, eşimden ayrılmalı mıyım?

Arkadaşlar, ben 2 yıllık evliyim. Eşimden önce bir erkek arkadaşım olmuştu. Ve bu bilgiyi edinenler yaydı, üstüne yalanlar da eklendi. Ve şu an, ahlaksız olarak anılıyorum hatta o kesin kocasını da aldatıyordur da deniyor hakkımda...

Eşim ondan önce bir erkek arkadaşım olduğunu biliyor. Onu çok sevdiğimi, değer verdiğimi ve sadık olduğumu da biliyor. Ama dedikodum yapılıyor sağda solda doğru & yanlış karışık bir şekilde.

Sizce eşimden ayrılmam mı gerek? Gitsin dedikodusu yapılmayan biriyle evlensin. Ona zulmetmek istemiyorum. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizden Allah razı olsun. Sıkıntımı dinlediniz, yol gösterdiniz. Çok mutsuzdum ve ağlıyordum ama artık umurumda değil. Önemli olan önce Allah'ın sonra eşimin bildiği. Gerisini takmayacağım şu 3 günlük dünyada... Eşimi çok sevdiğim için onun bunu hak etmediğini düşünüyordum ama bu saçma oldu. Eşimi çok seviyorum ve Allah biliyor ki ona sadığım, önemli olan bu.

Bana vakit ayırıp, ferahlık verdiniz, Allah da sizlere ferahlık versin kardeşlerim.
İftiraya uğradım, dedikodum dönüyor, eşimden ayrılmalı mıyım?
Cevapla