Eşimden ayrılmalı mıyım rica ediyorum okuyun lütfen benim icin onemli?

Arkadaşlar 1 senelik evliyiz , eşim en ufak bişeyde ailem ailem akrabalarım akrabalarım diyen bi insan , örneğin bize en yakın olan bi teyzesi var 1 dolmuş mesafesinde gidip gelirdik , kadin olmayan bi seyi olmus gibi anlatip kaynanama beni sikayet etmis , ve Şu an gorumce elti tum akrabalar benimle muhattap olmuyorlar , ama esime ben teyzenin evine misafirlige gitmem dedigim de , eee bi olumsuzluk oldu diye ömür boyu onları görmeyecek miyim dedi yani hala gitmenin gelmenin peşinde hala daha beni savunmuyor anneside bana her lafi saydi yalanci bile dedi hala daha diyor ki ben annemleri aradigim zaman neden konusmuyosun , 1 senedir evin icinde her zaman ailesi yuzunden kavga ettik hic baska bi kavgamiz olmadi , cok severek evlendik ama karpuz kelek cikti arkadaslar , yol yakinken bu karpuzu cöpe mi atmali yoksa sansimiza kelek cikti diyerek katlanmali ve yemeli miyiz ne yapmaliyim , artik cok usandim ailesi yuzunden tartismaktan ve haksiz cikmaktan?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Eşimden ayrılmalı mıyım rica ediyorum okuyun lütfen benim icin onemli?
Cevapla