Arkadaşlar 1 senelik evliyiz , eşim en ufak bişeyde ailem ailem akrabalarım akrabalarım diyen bi insan , örneğin bize en yakın olan bi teyzesi var 1 dolmuş mesafesinde gidip gelirdik , kadin olmayan bi seyi olmus gibi anlatip kaynanama beni sikayet etmis , ve Şu an gorumce elti tum akrabalar benimle muhattap olmuyorlar , ama esime ben teyzenin evine misafirlige gitmem dedigim de , eee bi olumsuzluk oldu diye ömür boyu onları görmeyecek miyim dedi yani hala gitmenin gelmenin peşinde hala daha beni savunmuyor anneside bana her lafi saydi yalanci bile dedi hala daha diyor ki ben annemleri aradigim zaman neden konusmuyosun , 1 senedir evin icinde her zaman ailesi yuzunden kavga ettik hic baska bi kavgamiz olmadi , cok severek evlendik ama karpuz kelek cikti arkadaslar , yol yakinken bu karpuzu cöpe mi atmali yoksa sansimiza kelek cikti diyerek katlanmali ve yemeli miyiz ne yapmaliyim , artik cok usandim ailesi yuzunden tartismaktan ve haksiz cikmaktan?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer